dissabte, 7 de juliol del 2007

Adéu a “The Fab Four”?

Ahir vaig tornar de vacances. Vaig estar a Menorca. Em va encantar; la seva gent, la gastronomia (les calderetes, les ensaïmades, el 57, la pomada...), les platges i cales (Cavalleria, Cala en Brut, Son Saura, Cala en Porter...), i, sobretot, la tranquil·litat que es respira en tot moment.
Una illa meravellosa.

Vaig tenir temps de seguir l’actualitat blaugrana, a través dels medis catalans: el debat Milito-Chivu, les primeres declaracions dels nous (Touré, Henry, Abidal), la forma impresentable d’acomiadar Guillermo Amor i, per damunt de tot, la discussió del com encaixar en un 11 titular Eto’o-Ronaldinho-Messi-Henry, els quatre fabulosos (“The Fab Four”).

En tornar, no m’he pogut estar d’esbrinar com respira la premsa madridista.
I, gran sorpresa, “The Fab Four” té les hores comptades...
Tanta polèmica, tanta controvèrsia, i a Madrid ja saben que Laporta vendrà Ronaldinho o Eto’o!
Quina decepció! O no?


El Barcelona y sus acólitos presumen de tener la mejor delantera del mundo, los Beatles del balón, Los Fabulosos Cuatro (The Fab Four) que han de devolver al equipo a su trono perdido. A falta de saber lo que pagarán por el deseado central, lo fichado hasta ahora sobrepasa los 50 millones de euros que se había marcado Ferran Soriano como tope. Y eso sin contar con los costes de tanta ficha estelar durante unos cuantos años. Si la gestión del club, como señaló ayer el respetado economista Joan Trayter, se merece un cero patatero y la deuda es mayor de la real, la pregunta es: ¿cómo piensan Laporta y sus puntocom pagar todo lo que se están gastando para tapar el fracaso de la pasada temporada?
No se equivoquen, ellos mismos conocen la respuesta: sacarse de encima a uno de la banda. Como Henry acaba de llegar y Messi es el de mayor recorrido, la cosa está entre Ronaldinho y Etoo, esos que se abrazan ante los fotógrafos pero que ni se toman una cañita juntos. Laporta y los suyos están pagando su soberbia mientras ponen velas a Inglaterra e Italia para que llegue una oferta, rezando: ¡Compradnos a uno, please!
Miguel Ángel Santos, diari AS, 6/07/07


El Barça se retiró de la lucha por Chivu, pues no se ve capaz de pagarle el dinero que pide, cinco millones de euros limpios a la buchaca. En materia de dineros, el Barça lo que espera es una oferta por Etoo o Ronaldinho para rehacerse después de pagarle al Arsenal 24 kilos por Henry. Que a Laporta le salen las cuentas de su Masserati, pero las del club son otro cantar. Esa oferta le ahorraría además el follón que tarde o temprano se montará entre los morenos, Henry y Messi, el más débil de ego todavía, pero casualmente el mejor de los cuatro.
Tomás Guasch, diari AS, 5/07/07


Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , , , , , , ,

2 comentaris:

Blogger Alba ha dit...

Ja se sap com se les gasten els diaris de madris. Jo potser faria una mica més d'autocrícar en cas de ser ells i miraria que el madrid a hores d'ara no té entrenador.
Salutacions

diumenge, 8 de juliol del 2007, a les 10:10:00 CEST  
Blogger dfons ha dit...

Vaig postejar exactament els mateixos 2 articles al meu blog, mes un del Moises Llorens que tambe deixa'l correr.
En fi, com que no tenen a ningu a qui presentar s'entretenen en desprestigiar als de sempre.
Quina llastima que haguem regalat la lliga d'aquesta manera. Hauria sigut de llibre el poder veure'ls una temporada mes en blanc...

dilluns, 9 de juliol del 2007, a les 10:32:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici