dimarts, 19 de febrer del 2008

Cabòries d'en Frank (i meves)

Avui és un dia important. No ho dic pel Roma – Madrid d’aquesta nit, que pot influir en el desenvolupament de la lliga (imaginem un mal resultat del Madrid, que animaria a Kknts i a molts altres, i que pot generar una mini-crisis a can Bernabeu). No, el que em pareix important és què passarà pel cap de Frank Rijkaard a l’hora de plantejar el partit de demà. Segons Sport, l’entrenador holandès estaria estudiant la possibilitat de deixar fora de l’equip titular a Messi, decisió que jo, particularment, aplaudeixo veient que el genial jugador argentí necessita descansar i un toc d’atenció. Ara bé, tinc por de la solució que plantegi el bo de Frank. És probable que Ronaldinho torni a l’equip titular, pel gol a Saragossa i perquè a Europa ha jugat tots els partits (i és important que el vegin jugar de cara a un possible traspàs). És possible, també, que Eto’o torni a la davantera. És probable que la defensa sigui la mateixa que va jugar dissabte passat. Per tant, si jo no m’he perdut entre tants possibles i probables, i si els he encertat tots, l’equip seria el següent: Valdés a porteria; Puyol, Milito, Márquez i Abidal en defensa; Touré Yaya i Ronaldinho més dos migcampistes més i Eto’o i Henry davant.

La pregunta fonamental és conèixer els noms d’aquests dos migcampistes que falten. Hem de triar entre Xavi, Deco, Iniesta i Gudjhonsen. Jo triaria, clarament, per Iniesta i Gudjhonsen, tenint en compte que Deco està fatal i que és necessari un bon físic per a lluitar contra els escocesos.

Què opineu?

Etiquetes de comentaris:

6 comentaris:

Blogger Toni ha dit...

Jo posaria a Giovanni en comptes de Ronaldinho, està millorant en els ultims partits i crec que fóra bo per l'equip i pel jugador. A la segona part sí que faria sortir Ronaldinho per anar-li donant més minuts.
Pel mig del camp no ho veig clar, potser utilitzaria Deco i Iniesta o, en cas que Deco no funcioni, canviar-lo com apuntes tu per Gudjhonsen. Si està entonat és una bona garantia de treball.

Salut!

dimarts, 19 de febrer del 2008, a les 13:33:00 CET  
Blogger Tips de merengue ha dit...

Ei Toni, que consti en acta que no jo posaria a Ronaldinho de titular! Jo també preferiria a Gio abans que al brasiler, però crec que Frank el posarà de titular.
Amb Deco sí que ho tinc clar. Jo el deixaria a la banqueta.

dimarts, 19 de febrer del 2008, a les 13:53:00 CET  
Blogger Alba ha dit...

Bona reflexió, la veritat es que jo també tinc les mateixes pors. A veure quin plantejament fa per demà.
Salutacions

dimarts, 19 de febrer del 2008, a les 15:18:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

Personalment jugaria amb Xavi, Touré i Gudjhonsen a la mitja i devant Iniesta, Eto'o i Henry, respectant el descans per Messi.
I que consti que no sóc fan de Xavi i que consideri que és un jugador que tot i la seva classe, s'amaga molts partits en que es rasca i demà ho pot ser i que s'arropenja una mica quan es veu titular indiscutible.
Oscar.

dimarts, 19 de febrer del 2008, a les 15:34:00 CET  
Blogger Morrissey21 ha dit...

Crec que Rijkaard farà jugar el duet insofrible, Ronaldinho i Deco. Els trets, més o menys, podrien anar per aquí:

Valdés

Puyol - Màrquez - Milito - Abidal

Touré

Iniesta - Deco

Ronaldinho

Eto'o - Henry


El meu equip, però, seria aquest:

Valdés

Puyol - Márquez - Milito - Abidal

Touré

Xavi - Gudjohnsen

Iniesta

Eto'o - Henry


Tinc la sensació de que passarem del 4-3-3 al 4-4-2. Un esquema vulgar per a l'estil del Barça, però que momentàniament, i sobretot sabent que no tots els davanters estan en condicions, pot rutllar bé.

dimarts, 19 de febrer del 2008, a les 17:08:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

La meva opinió és:
FORZA ROMA!

dimarts, 19 de febrer del 2008, a les 18:17:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici