dimecres, 11 de juliol del 2007

Ronaldinho

Segons informa Eurosport:

Locura rossonera por Ronaldinho
Berlusconi se está pensándo poner 125 millones de euros y fichar al brasileño, en la mayor operación de la historia del fútbol. Ronaldinho cobraría más de 8 millones netos por temporada, y su contrato sería de cinco temporadas. Es una locura, pero hablamos de Silvio Berlusconi y su Milan...

El Milan está dispuesto a todo por tener a la joya de la corona. Si Berlusconi decide finalmente pagar los 125 millones de euros, el Barça no podrá hacer nada para retener al futbolista, aunque con ese dinero se puede reconstruir el equipo sin problemas. (...)
Ronaldinho ya habría firmado un precontrato por el que recibiría 8,5 millones netos por cada una de las cinco temporadas de contrato, y además, retendría el 100% de sus derechos de imagen, cuyo precio, si el Milan paga 125 millones, se disparará en el mercado. (...)

Ahir deiem que fitxar un defensa per 30 milions d'euros semblava una bogeria.
Què en penseu de pagar-ne 125?
Jo encara ho estic digerint...

Fèlix



3 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

A mi m'agrada el futbol, però és una indecència els diners que es poden arribar a pagar per un traspàs.
Personalment, si el Milan vol pagar la clàusula, és un bon moment per vendre'l, crec sincerament que en dos anys ( o menys), el millor jugador del mon tornarà a ser blaugrana i es dira Lionel Messi.

dimecres, 11 de juliol del 2007, a les 14:12:00 CEST  
Blogger Pau Margarit Company ha dit...

Jo sempre havia estat partidari de tenir el Ronie, però és 125 millons són molts! Per aquest preu jo me'l vendria, però faria pujar al Milan 5 millonets més, ells no tindrien cap problema i nosaltres menys a cobrar-los.
En el Barça ningu és imprecindible, els millons a vegades si. (a vegades)

dimecres, 11 de juliol del 2007, a les 14:21:00 CEST  
Blogger Alba ha dit...

Fins que no "vegi" els 125 milions d'euros volant de Milan a Barcelona no m'ho crec. Parlar és molt fàcil, pero: "del dicho al hecho hay un trecho", encara que venint de Silvio Berlusconi no m'estranyaría gens que ho intentés, ja que no és cap secret que és un debot de Ronaldinho.
Salutacions

dijous, 12 de juliol del 2007, a les 9:37:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici