dimarts, 17 de febrer del 2009

Declaració d'intencions

Relaño continua amb la seva cansina i vergonyosa teoria arbitral, però cada vegada amaga menys la seva condició d'aficionat madridista. "no hay mito en nuestro país comparable a la capacidad de superación del Madrid", ole, ole i ole! Relaño sí que s'ha superat amb aquesta xorrada.
"La mera osadía de discutirle el título a ese Barça fabuloso, que juega de maravilla y goza de todas las complacencias, empieza a ser desasosegante para la grey culé.". Senyors, la diferència entre el Madrid i el Barça és de 10 punts. Sí, s'ha reduït 2 punts, però "osadia"? "Discutir"? "Desasosegante"?
Tot és possible, clar que sí, parlem únicament d'esport. Però si la "grey culé" està desasosegada per dos punts, no vull ni pensar com estarà si el Madrid es posa a 3 punts. Ni quines animalades escriurà Relaño.

Si persigue el Madrid, todo es posible

Alfredo Relaño | 17/02/2009

Claro que diez puntos son muchos, aunque queden 45 por jugar. Para que el Madrid ganara esta Liga haría falta, como mínimo, que el Barça dejara de ganar diez de esos 45 puntos, frente a los sólo nueve que ha perdido de los 69 disputados hasta la fecha. Y eso, contando con que el Madrid ganara de aquí al final todos los partidos, y excuso decirles lo difícil que es eso. Y, a más a más, como se dice en Cataluña, tendría que ganarle en el Bernabéu al Barça por más de dos goles de diferencia, porque del 'goalaverage' general ni hablamos. O sea, que es imposible, sí. Pero, ¿seguro que es imposible?

Lo extraordinario del Madrid radica en que, realmente, ninguno lo consideramos imposible del todo. Es cierto que nunca lo ha hecho, que nunca se ha producido una remontada así. Es cierto que los arbitrajes son los que son, y ya nadie lo disimula, y menos que nadie los árbitros. Es cierto que no hay jugador mejor que Messi, ni chicos más inteligentes con el balón en los pies que Xavi e Iniesta, ni goleador más rabioso que Etoo, ni tipo más sensato en nuestro fútbol que Guardiola. Pero es igualmente cierto que no hay mito en nuestro país comparable a la capacidad de superación del Madrid.

Dos meses, dos puntos. Eso es todo lo que ha conseguido recortar el Madrid desde que cayó en el Camp Nou, pero ya es algo. O es mucho. La mera osadía de discutirle el título a ese Barça fabuloso, que juega de maravilla y goza de todas las complacencias, empieza a ser desasosegante para la grey culé. ¿Qué pretenden estos? Pretenden ganar la Liga, claro, es su obligación. ¿Y...? Pues que están a dos puntos menos y ya veremos. ¿Y...? Pues eso. Que el que viene es el Madrid, remando río arriba, con iturraldes sobre el cogote, pero tan resuelto como siempre. Y si persigue el Madrid, todo es posible.

Etiquetes de comentaris: , ,

6 comentaris:

Blogger Unknown ha dit...

que gran el "caballero del honor", amb els arbitres en contra! tothom en contra! i lluitant el liderat al dèspota i malvat barça! que te comprat tothom per poder jugar bé!

delirant...

dimarts, 17 de febrer del 2009, a les 15:44:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

Ja sabem amb qui estava el Phelps a la festa fumeta.

dimarts, 17 de febrer del 2009, a les 17:19:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

Colla de drogadictes!

dimarts, 17 de febrer del 2009, a les 18:01:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

l'única cosa que és cansina són els arbitratges a favor del barça!

dimecres, 18 de febrer del 2009, a les 14:23:00 CET  
Blogger Alba ha dit...

Bé, després de la relliscada del Barça davant del Betis i la retallada de dos punts del madrid, l'euforia s'ha apoderat de l'equip Blanc. Que el Barça es limiti a anar partit a partit i amb la màxima humiltat que al final de temporada cadascú está al seu lloc.
Salutacions

divendres, 20 de febrer del 2009, a les 8:24:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

Ahir un equip de l'ACB va eliminar un equip de l'NBA:

FCB - 83 RMNBA - 78

divendres, 20 de febrer del 2009, a les 9:12:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici