divendres, 8 de juny del 2007

Motivació

Guanyar o guanyar, that is the question. No hi ha volta de fulla. A por ellos, com titula avui Mundo Deportivo (per una vegada, chapeau). És el torn dels jugadors, de sortir a menjar-se al rival, d’acarar el partit com si de la final de la Champions es tractés. És el torn dels gols i la pressió d’Eto’o, del desequilibri d’Iniesta, de les intervencions miraculoses de Valdés, de l’anhelat gol de rebot de Deco... I sobre tot, si juga Motta, és el torn de no fer l’imbècil i autoexpulsar-se en el minut 25 de partit.
Però també és el torn de Frank Rijkaard, de demostrar que és capaç de motivar i centrar a un equip, que tenim un plantejament competitiu sense Ronaldinho, sense Edmilson, sense Márquez, i que tenim capacitat de resposta davant l’adversitat.
L’Espanyol és un bon rival, un equip extra motivat, primat i amb ganes de que el Barça no guanyi aquesta lliga. Ho intentaran, entraran dur, pressionaran, i aniran al contraatac com a bales. Però podem guanyar-los, i els guanyarem.
A per ells.
I si us falta motivació, proveu a llegir aquest article. A mi m’ha funcionat.

LA PRETENSIÓN INSOLENTE DEL BARÇA

Alfredo Relaño


El Barça presentó ayer, apurando todos los límites de tiempo, el recurso para la suspensión cautelar de la sanción a Ronaldinho. Recordemos con precisión: un partido por darle una patada en el escroto a Belenguer. El propio árbitro, al que se le cayó la roja de la mano de puro nerviosismo al verse obligado, sí o sí, a echar al megacrack en el mismísimo Camp Nou, ya llenó su acta de inusuales paliativos. El Comité, ese trío de vecinos del limbo al que los árbitros han toreado, aprovechó la redacción para dejar la cosa en un partido. Pero al Barça le sigue pareciendo mucho. Y recurre. Olé.

Y, bien pensado, no me extraña que el Barça se atreva con todo. En periodo reciente se retiró de la Copa (después de perder 3-0 en la ida, por cierto) para dar capricho a Van Gaal, y salió indemne de eso. La noche del cochinillo pasó sin sanción, tras permitirse el club la machada de acudir a la justicia ordinaria para dilatar y enredar el proceso, dando tiempo a que Villar modificara los estatutos para, una vez regresados a la justicia deportiva, salir sin cierre. Coló a Messi meses antes de lo debido, como extranjero-juvenil, figura para cuya justificación el negociado de Villar ideó artimañas inauditas.

Así que ¿cómo extrañarse de que se sientan capaces de sacar a Ronaldinho de esto? Por lo demás, no sé si es importante, aparte de como alarde de osadía del Barça, porque pienso que con y sin él el Barça ganará el partido, y que la Liga donde está es en la inexcusable obligación del Madrid de ganar en La Romareda. Pero me choca mucho el contraste entre ese intento obsceno del club y la actitud de Ronaldinho, que contribuye poco a la causa, regresando tarde de Dortmund y escaqueándose del entrenamiento una vez más. El Barça juega bien y bonito, pero su conducta como club hace tiempo que es horrible.

Etiquetes de comentaris: , , , ,

8 comentaris:

Blogger Unknown ha dit...

Respecte al comentari de Relaño, jo era del que fa escassos sis mesos encara creia que aquest paio era l'únic normal de l'As, avui penso tot el contrari, penso que es pot dir ben alt que ja forma part dels talibans, manipuladors, cecs(No em refereixo a fàbregas que es com el pronuncien en totes parts jaja), ofensius, mentiders.... en aquest selecte grup s'hi troben noms tan il.lustres com els "Tomases" Roncero i Guash. No s'sabenten que provoquen violència??? cuan els llegeixo m'entra una mala llet.....
Salutacións!

divendres, 8 de juny del 2007, a les 15:43:00 CEST  
Blogger Unknown ha dit...

Señor Relaño:

Desde éstas líneas le pido encarecidamente que abandone inmediatamente el puesto de totem u oráculo sabelotodo que su gran grupo mediatico se ha encargado en fabricar para usted. Usted, desde sus líneas se ha encargado de deslegitimar la eliminatoria del 62 Barcelona-Real Madrid de Champions, personajes suyos han decidido que el Barcelona no tiene Uefas, que el Barcelona fué beneficiario del franquismo (terrenos de Les Corts), que Di Stefano nació en Chamberí y fué madridista toda su vida, que las últimas ligas culés son poco menos que robadas (o mucho más)... , déjelo por favor, las cotas de patetismo que están alcanzado sus artículos rozan ya la denigración sistemática de ése colectivo que se hace llamar periodista y que gracias a usted tiene una reputación y credibilidad mejorables (siendo benévolos).

Váyase a plantar un pino señor, cuanto menos hará algo por la naturaleza y no la destrozará empleando la celulosa de sus árboles para escribir tal cantiad de sandeces y mierda como la que publica, hágalo, seguro que mejorará su aportación a la sociedad, mentiroso.

divendres, 8 de juny del 2007, a les 17:04:00 CEST  
Anonymous Anònim ha dit...

Vull felicitar flipato i santote per les seves aportacions.
N'estic absolutament d'acord!

dissabte, 9 de juny del 2007, a les 12:06:00 CEST  
Blogger Alba ha dit...

Una nit amb un ull a cada camp. esperem que arribin bones notícies dels dos llocs.
Salutacions

dissabte, 9 de juny del 2007, a les 15:52:00 CEST  
Anonymous Anònim ha dit...

pues al final va a ser que no

diumenge, 10 de juny del 2007, a les 2:36:00 CEST  
Blogger Unknown ha dit...

Ains. Lamentable

diumenge, 10 de juny del 2007, a les 21:38:00 CEST  
Blogger Unknown ha dit...

Yo hoy, que venía escuchando Ondacero en el camino hacia Ciudad Real no podía salir de mi asombro cuando el que dirige el programa no ponía a la misma altura el gol de Messi y el que origina RVN.

Me iré al cine para no oir en la Ser la superioridad moral de Relaño y Segurola también.

diumenge, 10 de juny del 2007, a les 21:47:00 CEST  
Anonymous Anònim ha dit...

la banda a guanyat la lliga...
el superequip insuperable ha fet el ridicul mes absolut!!
HALA MADRID!!
Violència també la genera la colla de fanatics de Tv3 i el diari mes fastigos del país: l'sport.

dilluns, 11 de juny del 2007, a les 15:43:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici