dimarts, 22 de maig del 2007

Teoria de la conspiració

Ja he comentat diverses vegades la meva teoria de la conspiració: al Barça li convenia perdre el liderat per poder guanyar la lliga. Ho vaig afirmar quan faltaven 7 jornades per disputar-se. El Barça va perdre el liderat quan faltaven cinc jornades, després de malviure amb Mallorca i Llevant. Justament després de la setmana més tràgica dels darrers anys, amb el partit contra el Chetaf i el Betis, el Barça s’enfronta a la seva bèstia negra, l’Atlético de Madrid, i guanya fora de casa, repeteixo, fora de casa, per 0-6. Casualitat? Coincidència? Jo crec que no.
El canvi d’actitud dels jugadors ha sigut evident. Han necessitat veure les orelles al llop per a canviar la seva mentalitat i la seva forma d’afrontar els partits. Als culés ens empipa enormement aquesta circumstància, ja que s’han perdut molts títols aquesta temporada simplement per falta d’actitud. Però més val el canvi tard que mai. Estic segur que, d’haver guanyat al Betis, hauríem perdut contra l’Atlético de Madrid, perquè no hauria canviat res: victòria agònica a casa i derrota fora.
Així, encara tenim tres jornades per esperar el miracle: que punxi el Madrid.
I no vull acomiadar-me sense referir-me a les paraules de Roncero avui a l’As. No sé vosaltres, però em pareix que queda poc de la seguretat que desprenia : “No sé cómo acabará esta maravillosa cruzada, pero esta mañana vi sonreír a mi Cibeles. Pase lo que pase, el madridismo ha recuperado el orgullo de la camiseta, el espíritu de equipo, el sentimiento impagable de defender el escudo más grande de la historia.”
M’encanta aquest pase lo que pase.
Actualització: ara sí que estic segur que el Barça guanyarà la lliga. Roberto Carlos, millor dit Pitoniso Roberto Carlos, afirma en Marca: "Me despediré en la Cibeles". Per veure altres encerts premonitoris del brasiler, consulteu el llibreTips de merengue.
Ja podem estar tranquils!

Etiquetes de comentaris: , ,

7 comentaris:

Blogger eldeu ha dit...

ho veig xungo, tips.

i sabeu que jo era del que la veia guanyada pero vist el que he vist, i tambe per propia experiencia, la sort que te el madrid ara es la dels campions...

pero bueno, a veure asi punxa a saragossa, perque el bça guanya els tres que queden

dimarts, 22 de maig del 2007, a les 10:46:00 CEST  
Anonymous Anònim ha dit...

Per a tots els madridistes que entreu en el bloc, aquesta és la gran diferència entre els jugadors del Barça i del RM.
Busqueu a les hemeroteques d'enguany i les lligues passades i trobeu un titular d'un diari esportiu català en que un jugador del Barça diu a tres setmanes vista d'acabar la lliga i sense encara haver-la guanyat que anirà a Canaletes.

dimarts, 22 de maig del 2007, a les 15:55:00 CEST  
Blogger Alba ha dit...

Espero que no estigueu errats. Jo ja em conformo en tornar a viure una nit o tarda de transistors i tornar a petir. Al final potser si que tindria (si es guanya la lliga) més bon gust de boca.
Salutacions

dimarts, 22 de maig del 2007, a les 18:06:00 CEST  
Blogger Pau Margarit Company ha dit...

Es veritat que el dia del getafe i del betis van ser un toc d'atencio perque el barça es poses les piles, pero es que aquest any n'em tingut molts de tocs d'atencio, hi ha hagut molts partits que tothom deia que fins aqui i que prou, la setmana seguent l'equip s'esforçava i gunyava llavors tothom deia que ja havia tornat el barça de feia una temporada, despres al cap de poc temps tornavem a repetir la historia.

Jo crec que ara ja s'han reaccionat del tot, pero potser una mica tard.

tot hi aixo no hem de perdre l'esperança i a lliga tenim opcions de guanyarles.

dimarts, 22 de maig del 2007, a les 19:19:00 CEST  
Anonymous Anònim ha dit...

Enhorabona pel bloc. l'he trobat aquí: http://www.davidegea.com/links/links.php?id=45

dimecres, 23 de maig del 2007, a les 0:00:00 CEST  
Anonymous Anònim ha dit...

Yo alucine amb tu.Conspiració?

En el meu poble es diu colla de ..... Siga el Ronaldinho, Eto'o i Cia.

Gracies per la bona estona amb el conte. Conspiració. jejeje

dimecres, 23 de maig del 2007, a les 0:23:00 CEST  
Blogger Nicolás Ribas ha dit...

Quan vaig veure la portada, vaig pensar el mateix!!!

dimecres, 23 de maig del 2007, a les 17:14:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici