dimarts, 22 de setembre del 2009

Atenció: Guardiola a la corda fluixa!

La "penúltima" de Tomás Guasch és de jutjat de guàrdia.
Comencem pel titular:

Henry y Puyol alborotan el vestuario zen
Guardiola, en tela de juicio

Impressionant.

Guanya 5 títols en 5 mesos i, segons Guasch, ja està sent qüestionat!
Però seguim amb l'article:

Dos episodios recientes han venido a alborotar la paz de un vestuario en el que, a decir de las crónicas recientes, se respiraba un ambiente zen. Sus protagonistas son tres: Henry, Puyol y Guardiola, cada uno con papeles bien distintos en la historia.
El primer episodio data de la visita del Barcelona a Milán, para el debut en la Champions League, contra el Inter. En el minuto 75 Guardiola decidió reemplazar a Henry por Iniesta. El francés, que había hecho una mala primera mitad y esperaba resarcirse en el cuarto de hora final, se fue al banquillo renegando, negando con la cabeza en clara señal de disgusto. Preguntado al respecto, Guardiola dijo más tarde que el gesto de Henry le parecía positivo, porque expresaba su deseo de superarse. La lectura del caso se completó el sábado, ante el Atlético, en el Camp Nou: Henry volvió a ser titular, y aunque no marcó (no lo hace desde mayo, en el 2-6 del Bernabéu), Guardiola no lo cambió, en lo que un sector del vestuario entiende como falta de firmeza del entrenador.

Comencem amb les trampes: "des de maig sense marcar".
Des de llavors, no ha estat Tití un mes i mig de vacances?
No va estar el jugador francès lesionat des del "chorreo" al Bernabéu fins a la final de Roma?
Potser el periodista(?) Guasch coneix jugadors que marquen gols estant lesionats o gaudint de vacances...
Tomás, avisa al Pochettino que segur n'està interessat!

El segundo episodio también se produjo el sábado y, como el primero, tiene que ver con el banquillo. Chygrynskiy cometió algunos errores que pusieron nerviosa a la grada del Camp Nou, sobre todo el que generó el gol del Kun Agüero. El ucranio, como Henry, gozó de 90 minutos, mientras Puyol lo vio en compañía de los otros suplentes. El Barça pretende que Puyol renueve su contrato, que caducará el 30 de junio próximo, de ahí que haya quien censure la actitud de Guardiola, que habla maravillas del capitán pero lo relega a la suplencia.
Tomás Guasch, diari AS, 22/09/09

Més trampes!
Tothom coincideix en què l'error blaugrana en el gol del Kun Agüero va ser cosa de Sergio Busquets, però com que interessa llençar merda sobre Chygrynskiy doncs apa, a canviar la jugada i tan amples!
Ah! I de les molèsties de Puyol ni parlar-ne, la seva suplència és un càstig de Guardiola per a pressionar-lo en la renovació!

Posem unes trampes per aquí i unes mentides per allà i ja tenim aquí al Pep a la corda fluixa.
Què fàcil és ser columnista d'AS!

Fèlix

Etiquetes de comentaris: , ,

2 comentaris:

Anonymous almogàvers ha dit...

Aquest home cada dia esta pitjor!

dimarts, 22 de setembre del 2009, a les 21:13:00 CEST  
Anonymous Òscar ha dit...

Quin malalt, jo diria que des de Roma, no s'ha aixecat de la tassa.
No enten que són les rotacions, i si el que s'hagués enfadat al canviar-lo hagués estat el Raul (serveixi el blanc o el seu estiamt Tamut), diria que això és un professional que sempre vol jugar.
Lo dit, Sra. Guasch porta'l al cinema.

dimecres, 23 de setembre del 2009, a les 12:59:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici