dimarts, 1 de setembre del 2009

Sneijder segons Guasch

A l'actualitat, Tomás Guasch ha qualificat l'holandès Sneijder com un jugador "nivell UEFA", que no es mereix jugar en un club que vol la Champions del 2010, com és el R. Madrid.
Tanmateix, això és el que escrivia el mateix periodista(?) ara fa un parell d'anys:

En el partidazo de anoche, Sneijder empezó a medio gas y acabó siendo un tres en uno. En su cambiazos de juego, un Beckham; en la pared, un Guti; en el tiro largo, un holandés cuya máxima expresión fue Koeman. Como a Drenthe, cultura tulipán, no le pesa tirar desde lejos. Una solución poco frecuente por aquí que siempre dio buenos dividendos por ahí. Buen partido el del rubio, que empezó a justificar aquella machada de Juanfran, el lateral del Zaragoza y antiguo compañero en el Ajax, que recibió la noticia de su llegada al Bernabéu así: "Sneijder es lo mejor que ha llegado al Madrid desde Zidane".
El Real se pareció al del año pasado en que ganó remontando. Nada más. Hubo olés en el primer partido, ¡qué cosas!, porque este equipo jugó más y mejor al fútbol que el del año pasado, lo que confirma mi teoría: no hay problema en prescindir del entrenador, y más si ese es Capello. El problema es acertar con los futbolistas, las madres de este cordero. El concepto que sobre el juego tiene Schuster es mil veces más atractivo que el del italiano. Falta algo atrás, seguramente Heinze. Pero el Bernabéu disfrutó y de eso es de lo que se trata. ¿Saben por qué? Porque ya no es sólo Guti el que sabe generar buen fútbol.

Tomás Guasch, diari AS, 26/08/07

Òscar

2 comentaris:

Blogger MikelodeoN ha dit...

Home, esque s'ha de ser coherent...
El Guasch és coherent a l'hora de contradir-se, perquè sempre ho fa! xD

Estem d'acord, no?

dimecres, 2 de setembre del 2009, a les 12:03:00 CEST  
Blogger Alba ha dit...

En la seva tónica. La veritat es que no em sorprén res.
Salutacions

PD: El diumenge publicaré un post sobre renovació de links. Borraré alguns en desús i afagiré d'altres. Estgues atent.

divendres, 4 de setembre del 2009, a les 21:35:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici