dissabte, 11 d’abril del 2009

Resums en calent

Titular de l'As als pocs minuts d'acabar el partit del Barça:

Iniesta e Iturralde dan aire al Barcelona

Del resum de Marca:

Iturralde González
Colegio Vasco - 1967
Tuvo varias jugadas defíciles con varias manos dentro de la áreas en las que acertó, pero falló en el penalti del Barça y en el gol anulado al Recre. Mostró amarilla a Casado (min.67).

Per a mi, si hi ha algun fora de joc en les dues jugades és el del Recre (per molt, molt poc), i no el d'Henry, però les dues jugades són molt complicades per a l'àrbitre amb el partit en viu. Ara bé, que Marca qualifiqui d'errada el gol anulat al Recre i calli amb el d'Henry...
Veurem demà el Villarato de Relaño.

ACTUALITZACIÓ: són les 23.15h del dissabte, i Relaño ja ha penjat la seva columna per al diumenge. Sabeu de qui parla?

Barça más villarato igual a perfección
ALFREDO RELAÑO 11/04/2009
-->
Dijo ayer Juande que el Barça no es perfecto. No lo será, pero da la impresión de que casi. Y el casi le viene a veces concedido por el complaciente villarato, que ayer le prestó como paracaídas a su más conspicuo representante, Iturralde. No se trata de hacer nada especial. Sólo que si las dos o tres jugadas dudosas del partido las decides en la misma dirección (y hasta alguna no tan dudosa, como la de Víctor Valdés) pues ya está. Al fin y al cabo, este Barça tan bueno, abierto a tantos frentes, bien merece una condescendencia. Y además siempre se puede decir que sin eso hubiera ganado igual, y todos contentos.
Y hoy, el Madrid, en esa infatigable persecución en la que hace la goma, y lo mismo le vemos a cuatro que a nueve, como se acostó anoche. Es una persecución ciega en la que de repente nos hemos dado cuenta de que Raúl está aportando menos de lo debido. No marca desde el 28 de febrero. Pero con Raúl siempre hay réplica: si hoy gana el Madrid, el capitán habrá alcanzado su victoria número 300 en la Liga y tendremos que reconocer que en casi todas ellas aportó mucho. Lo malo para Raúl es que ya interviene poco, que Higuaín le achucha y que cuando no mete gol parece que no ha hecho nada.
Es a Juande a quien corresponde administrar esto, y no es fácil. Y es menos fácil si se comparte agente con el jugador. Pero hay que entenderle, porque futbolistas de esa dimensión y carisma se dan cada mucho, y la experiencia me enseña que en última instancia se convierten casi en superstición. Da miedo quitarles. No es lo mismo, por ejemplo, llevarse cuatro en Liverpool si está Raúl que llevarse los mismos cuatro habiéndole dejado fuera. Y encima en el caso de Raúl hemos de convenir que siempre vuelve. O al menos que hasta ahora siempre ha vuelto. Eso justifica la fe que Juande mantiene en él.

Etiquetes de comentaris: ,

9 comentaris:

Blogger Unknown ha dit...

m'encanta, això vol dir, canguelo i cagometro.Com pot fer el ridícul despres de 4 jornades amb ajudes al madrid?

diumenge, 12 d’abril del 2009, a les 2:21:00 CEST  
Anonymous El Duende ha dit...

Relaño ya hace tiempo que no es periodista, sólo un vendedor y el producto se tiene que adecuar a los borregos y otro tipo de gente que compra ese periódico. Lo que está claro es que el forofismo vende, a falta de una realidad parecida a la ideal nos lameremos las heridas dandole la culpa a seres ajenos. Cada día dan más pena, por suerte la mayoría de los merengues no se lo creen. Buenas noches.

diumenge, 12 d’abril del 2009, a les 5:17:00 CEST  
Blogger Alba ha dit...

Era lògic que es queixèssin dels àrbitres; aquesta temporada el Barça sap treure endavant partits contra els equips de la part baixa i això els fa molt i molta ràbia. En fi, a veure que fan ells contra el Valladolid.
Saltuacions

diumenge, 12 d’abril del 2009, a les 10:27:00 CEST  
Anonymous almogàvers ha dit...

És increible.
El Villarato cada cop és més patètic: com diu flipato, les ajudes al madrid de les darreres jornades NO copmten, els errors en contra del Barça TAMPOC compten, les jornades en què els àrbitres NO s'equivoquen TAMPOC compten...
Vaja, s'ha de ser border-line per seguir parlant d'una conspiració tan poc real.

diumenge, 12 d’abril del 2009, a les 11:09:00 CEST  
Anonymous kknts ha dit...

MARCA:
¿CAMPEÓN POR DECRETO?

No us feu mala sang, estant fent honor a l'esport nacional dels espanyols: l'enveja!

diumenge, 12 d’abril del 2009, a les 11:42:00 CEST  
Blogger Unknown ha dit...

Nosaltres a lo nostre, com diu Pep, a comprar la mona, que es pascua!.Salut!

diumenge, 12 d’abril del 2009, a les 16:03:00 CEST  
Blogger Unknown ha dit...

on està Relaño a les 00:44? se li ha penjat el pc?

dilluns, 13 d’abril del 2009, a les 0:44:00 CEST  
Anonymous Anònim ha dit...

Culerada,
No parlem tant de la premsa de Madrid.
La premsa pitjor pels interesos del Barça és la catalana. La campanya pro-Ronaldinho amb absència de crítiques duta a terme pel El Mundo Deportivo va ser ignominiosa. Recordeu Santi Nolla:"Con Ronaldinho se gana siempre..." o Cristina Cubero:"Xavi i Iniesta són uns covards..."

dilluns, 13 d’abril del 2009, a les 4:59:00 CEST  
Anonymous Anònim ha dit...

Per cert, Cubero és filla del fundandor de la penya de l'Espanyol "Los incansables"

dilluns, 13 d’abril del 2009, a les 5:00:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici