dimarts, 16 de desembre del 2008

Els sona l'article de Fabian?

Fabián Ortiz és el periodista d'AS dedicat a "informar" respecte del Barça. Sí, és obvi que en un mitjà de comunicació obertament merengue el corresponsal del Barça no es dedicaria precisament a escriure floretes dels culés. Però en un periòdic que pretén ser d'abast nacional i "imparcial", a l'encarregat del dia a dia blaugrana haurien d'exigir-li una certa contenció i neutralitat. Vaja, que no se li vegi el plumero dia sí i dia també.
Avui, Fabián demostra que es preocupa de veritat pel Barça, i l'adverteix del perill de la relaxació i pensar-se que tot està fet. I té raó, però venint d'una persona que sistemàticament es dedica a intoxicar i a oferir sempre la cara obscura de la notícia (quant no a inventar-se-la directament), l'advertiment de Fabián el deixarem juntament amb la resta dels seus articles: en el fem.

¿Les suena el Barça de Rijkaard?

Fabián Ortiz | 16/12/2008

Sí, las circunstancias son otras, los futbolistas son otros, los entrenadores han cambiado y está haciendo frío, llueve y nieva. Pero para que los que ahora se frotan las manos pensando en que el Barcelona ya ha ganado la Liga -y son muchos, entre ellos profesionales de la información: se les pudo escuchar ayer en varias tertulias de radio-, para aquellos que desoyen las consignas de Pep Guardiola ("las Ligas no se ganan en noviembre", dijo; tampoco en diciembre), vaya el recuerdo del Barça de Frank Rijkaard. No el que ganó dos títulos y una Champions, sino el de los inicios, el peor, el que casi le cuesta el puesto a estas alturas de la temporada.

Aquel Barça, después de perder 3-0 en Santander (con Márquez , Puyol, Iniesta y Xavi, que aún continúan), encaró una segunda ronda liguera en la que fue capaz de recortar una diferencia de 17 puntos respecto del Real Madrid. Con 11 goles de Saviola, por cierto, de quien ahora se cachondean. El clásico dejó a los blancos a 12 puntos, sí, pero Valencia y Sevilla están a ocho. Será mejor que no bajen el rendimiento, porque a la que les entre una duda, una sola, esta euforia dará paso al tradicional cagómetro.

Etiquetes de comentaris: ,

4 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

A la redcción:
Me agrada mucho el estilo de este Blog. Además de ser interesante hace contrapeso a todo este periodismo madridista muy exagerado y ridículo. Supongo que después del clásico tendrán mucho trabajo de recopilación de tonterías, sobre si no fue goleada, con si un Madrid heroico con casta torera, etc...
En lo personal me gustaría que expusieran el artículo del-madridist-AS sobre La Conjura.
Saludos

dimarts, 16 de desembre del 2008, a les 15:33:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

Bernat, l'he llegit aquest matí l'article de l'amic Fabian, jo crec que el traeix el subconcient, les ganes que té que el Barça es relaxi i acabi perdent la lliga !!!

dimarts, 16 de desembre del 2008, a les 16:03:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

Fa uns dies, abans del "Tourmalet", aquest individu ja pronosticava el cagàmetro. Que miserable!

dimarts, 16 de desembre del 2008, a les 18:32:00 CET  
Blogger Jose Luis Rodríguez Beltrán ha dit...

Fabian va sortir abans del tourmalet al Gol a Gol i ja se li veia el plumero. Es veritat que és del As i ha de sentir els colors blancs, però almenys en un programa de televisió no ells facis sortir obertament...em vaig emportar una decepció....però bé tampoc es que el segueixi massa...

dimecres, 17 de desembre del 2008, a les 9:12:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici