dimarts, 9 de desembre del 2008

Profetes

Que Roncero es burli de que quan algú fa de profeta ocorreix justament el contrari, té nassos, perquè justament ell és l'especialista en fer prediccions errònies (Robinho i el baló d'or, la dècima..., més informació a Tips de merengue).
Però si escriu que Sergio Ramos plantarà cara a Messi (que juga a l'altra banda, com bé ens ha indicat flipato) i que li donarà dissabte una lliçó a Schuster, justament el dia que fan fora l'alemany, és per a que Roncero no torni a fer una predicció en sa vida!
Segur que a partir de demà veurem articles seus de "nunca me gustó Schuster, porque preferia una bratwurst y una cerveza a un cocido y un buen chinchón"


Sergio dará una lección a Schuster

Tomás Roncero | 09/12/2008

El Madrid tiene serias posibilidades de ganar el sábado en el Camp Nou. Ni he bebido ni sufro enajenación mental transitoria, aunque estaría justificada después del calamitoso arbitraje sufrido el domingo con el tal González Vázquez. Esta euforia me la ha provocado Schuster. Me explico. Cuando el alemán se mete a profeta ocurre justo lo contrario. Dijo que la Asamblea estaba chupada y que iba a ser un paseo para Calderón, y al final, si se descuida el presidente, sale casi a gorrazos. Por eso, cuando Bernardo osó decir tras el 3-4 con el Sevilla que era "imposible ganar en el Camp Nou", me vine arriba totalmente.

Después de este puente sobre aguas turbulentas, me he dado cuenta de que el Madrid ha rescatado el espíritu de combate que le hizo acreedor a las dos últimas Ligas. Tras los mensajes de Raúl y el compromiso máximo de los supervivientes al Virus Di Salvo son ahora mismo once fieras desatadas que no pararán hasta recuperar el prestigio perdido. Sergio Ramos será un ejemplo. Plantará cara a Leo Messi y demostrará que en este equipo lo importante es el compromiso y no el lado del campo que se ocupe. Mis amigos de la Peña Juanito de Barcelona me animan: "Tomás, nos dan por muertos. Se arrepentirán".

Etiquetes de comentaris:

2 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

L'has retratat, Bernat!
Molts records!
Si segueixen així, aviat, TIPS-2...

dimarts, 9 de desembre del 2008, a les 19:21:00 CET  
Blogger Toni ha dit...

Heu vist la immensa palla mental que es fa el roncero avui després del 3-0 d'ahir contra el Zenit? "Tiembla Barça" - Aquest home està per tancar.

http://www.as.com/futbol/articulo/futbol-tiembla-barca/dasftb/20081211dasdaiftb_41/Tes

dijous, 11 de desembre del 2008, a les 10:33:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici