divendres, 12 de desembre de 2008

Antídots a 2 x1

Atenció Pep Guardiola! Si estàs preparant el partit de dissabte, llegeix amb atenció aquestes línies. Juande Ramos està preparant una novedosa estratègia per a ofegar a Messi, un 2 x 1. Dos jugadors, Ramos i Salgado, segons publiquen Marca i As, es dedicaran permanentment a tapar a l'astre argentí. O és aixo, o és que un dels dos diaris no té ni idea.

Salgado afronta el reto de ser el antídoto de Messi

Enrique Ortego | 12/12/2008

[...]El miércoles probó en la segunda parte una disposición que puede ser la elegida. Su gran preocupación es Messi y encontrar su antídoto. Salvo cambio de planes o contingencias de última hora ya tiene nombre y apellidos. Míchel Salgado ha dado un paso al frente y ha dicho sentirse preparado para cambiar de banda y asumir el marcaje del argentino. No sería la primera vez. Precisamente en el Camp Nou ya tuvo que jugar a la izquierda con la misión de frenar a Figo.

Razones.

¿Por qué Salgado y no Ramos? Porque el jugador ha aceptado el reto, por su experiencia y oficio y porque Messi sale mucho hacia dentro en sus regates y diagonales y un diestro puede cerrarle mejor el camino. Además, el técnico cree que la velocidad y sentido de la anticipación de Ramos en el centro de la defensa debe ser clave para anular a Etoo.

Drenthe-Alves. La banda izquierda

Por delante de Salgado, si está en recuperado de sus molestias, se situará Drenthe. El holandés, a su vez, será el antídoto de Alves, otro hombre que preocupa a Juande y al que conoce perfectamente de su etapa en el Sevilla.

Etiquetes de comentaris: , , ,

3 comentaris:

Anonymous teruel ha dit...

El antídoto de Dani Alves...
El antídot de Messi...
El antídoto de Eto'o...

MIEDO, HUELO MIEDO.

divendres, 12 de desembre de 2008 a les 17:20:00 CET  
Anonymous pixa ha dit...

¿Que se quema?

divendres, 12 de desembre de 2008 a les 20:24:00 CET  
Blogger Alba ha dit...

La veritat es que el antídot que tenien preparat eren les flates i la permesibitat de l'àrbitre. Aquest aspecte no em va agradar gens, pero com a mínim un 2 a 0 encara que patint molt....
Salutacions

diumenge, 14 de desembre de 2008 a les 10:19:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Pàgina d'inici