dimecres, 29 d’octubre del 2008

El Villarato comença en Tenerife

Un capítol més en aquesta croada del director de l'As per demostrar que el Madrid és un equip perjudicat pels àrbitres. Ara resulta que el Barça va guanyar les dues lligues de Tenerife pels arbitratges. Gràcies, senyor Relaño, per fer-nos veure la llum.
Ara resulta que una lliga, el torneig de la regularitat, es guanya o es perd per un partit en concret. Independentment de la influència arbitral en els partits de Tenerife, el R. Madrid no va guanyar aquelles dues lligues per les seves errades al llarg de la lliga, especialment al tram final del campionat, no per cap partit en concret. I perquè va haver-hi un equip que, precisament en el tram final de la lliga, va sumar els punts decisius, i en la darrera jornada de lliga, va arribar amb opcions per guanyar-la.
Qualsevol persona amb una mica de "seny" pot entendre això. Tots menys Relaño, el que va afirmar que el Barça era campeón con reparos.

Villar defiende a los árbitros en Tenerife

Alfredo Relaño | 29/10/2008

Villar escogió Tenerife para lanzar un duro alegato de defensa a sus árbitros. Para los madridistas es un sarcasmo, puesto que fue allí donde tan mal le fue dos años sucesivos con García deLoza y Gracia Redondo. Dos ligas que con un año de diferencia volaron a Barcelona por errores arbitrales sin los cuales el campeón hubiera sido el Madrid. El Barça incluyó en las celebraciones de aquellos campeonatos la invitación del Tenerife al Gamper y la imposición de la medalla de oro y brillantes del club a Villar. Bien hecho, sí señor. De bien nacidos es ser agradecidos. 'Seny' y figura hasta la sepultura.

Así que la elección de Tenerife (precioso lugar, por otra parte) para lanzar este mensaje es poco acertada, salvo que pretenda ser justamente un cínico y monumental acto de afirmación de villarato, cosa que no creo. Por lo demás, el alegato está bien, aunque preñado de la confusa sintaxis de Villar. Está entre sus obligaciones defender a los árbitros, como está otra que cumple menos: procurar que lleguen arriba los mejores. Pero es que su control de ese colectivo, su capacidad para retenerlos leales a su causa, es para su gran baza electoral. Tener a los árbitros es tener el poder. Te permite perpetuarte.

Les hablaré de la ACB. Portela lleva aún más años presidiendo ese organismo que Villar su federación. Los dos son extraordinariamente longevos en su puesto. Los dos manejan los árbitros. En baloncesto, al revés que en fútbol, no los controla la Federación, sino su liga profesional, la ACB. Dependen de Portela. Y todos cuidan a Portela. En el fútbol no dependen de la Liga Profesional, cuyos mandatarios son fugaces. Dependen de Villar, que se perpetúa. El que tiene a los árbitros tiene el poder, porque nadie se atreve contra él. Así que Villar hace muy bien en salir a su defensa. Son su poder, su as en la manga.

Etiquetes de comentaris: , ,

5 comentaris:

Blogger raul_Joiner ha dit...

Un día lo hablamos, no recuerdo si en este blog, lo siento.

Rotundamente no vale lo mismo la primera jornada que la última.

Igual que no es lo mismo que tu portero se meta un gol en propia meta en el primer minuto de partido o se lo meta en el minuto 90.

Saludos!

dimecres, 29 d’octubre del 2008, a les 13:34:00 CET  
Blogger Tips de merengue ha dit...

@ Raúl,
No era en aquest blog però vaig seguir la vostra discusió. Per a mi no és exactament el mateix un gol en el minut 1 que en el 90, però dir que el Madrid va perdre les dues lligues per errades arbitrals és totalment fals.

dimecres, 29 d’octubre del 2008, a les 14:00:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

Si el "dream team" va guanyar les lligues amb ajuda arbitral...
Si el Barça de Rijkaard ha guanyat les lligues amb ajuda arbitral...
Què ens queda als blaugrana?
Hem guanyat algun títol de forma neta?

O dit d'una altra manera...
Si no hi hagués el Villarato, el Madrid seria SEMPRE campió?

És així o ho estic entenent malament?

dimecres, 29 d’octubre del 2008, a les 14:01:00 CET  
Blogger raul_Joiner ha dit...

@kknts

lo mismo podría decir. Intentemos mantenernos al margen de estos perros interesados camuflados en "medios de comunicación" (información???) a la hora de hacer una valoración.

@tips
pues eso, ni tanto ni tan calvo

Saludos

dimecres, 29 d’octubre del 2008, a les 15:06:00 CET  
Blogger Alba ha dit...

Es normal aquestes queixes del Madrid. En fi, esperem que els arbitres ho facin el millor possible i no es deixin influènciar per aquesta encreuada de declarancions.
Salutacions

divendres, 31 d’octubre del 2008, a les 12:34:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici