dijous, 12 d’abril del 2007

Eusebio afegeix més llenya


Atenció a les declaracions d’Eusebio, ahir, durant un acte publicitari. El toc al planter és més que evident, i se suma a les declaracions d’Edmilson, Gudjhonsen, Eto’o... Ja ho hem dit vàries vegades, però el vestuari blaugrana ara mateix és un autèntic merder, on cadascú va a la seva, i on la inoperància dels rivals ha permès que tots, club, jugadors i aficionats, continuem il·lusionats amb la possibilitat del doblet. I ara mateix, si no canvia res de res, estic convençut que la copa no la guanyarem, i tinc les meves reserves de què passarà a la lliga. Hem fallat en totes les finals i en tots els partits importants de l’any. Per què ara ha de ser diferent? Per una qüestió d’estadística? O per una qüestió de treball i disciplina?
Hem anat cremant naus (la Supercopa d’Europa, la Champions, el mundial de Clubs...), i res ha canviat des d’aleshores. M’atreviria a dir que ha empitjorat. S’ha comprovat que les baixes de Messi i Eto’o afecten a l’equip, però no són EL PROBLEMA, amb majúscules.
Disculpeu però avui estic pessimista, tot i que amb l'article de Roncero he rigut a gust (aquest home es mossega la llengua i mor enverinat).
Això sí: a per la Final Four aquesta nit!

Etiquetes de comentaris: , , ,

1 comentaris:

Blogger Nicolás Ribas ha dit...

Eusebio no actúa bé perquè els problemes s'han d'arreglar de vestuari cap endins i això és el que li recrimina Belletti, per a mí té tota la raó.

divendres, 13 d’abril del 2007, a les 13:07:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici