dimarts, 18 de desembre del 2007

Visionaris blaugranes


L’estiu de 2003 va ser molt calent per als nous directius blaugranes.
Joan Laporta aconseguí la presidència del FC Barcelona i s’enfrontava al gran repte de construir un nou equip.

Recordareu que llavors va sorgir una línia d’actuació que apostava clarament pel fitxatge de “la triple A”: Albelda, Ayala i Aimar.

D’aquesta idea, n’eren grans defensors periodistes il·luminats, com Joan Patsy, o semidéus, com Johan Cruyff.

El tems acaba donant la raó o traient-la...

I segons sembla, en aquest cas, l’oracle estava equivocat.


Avui, Ronald Koeman ha comunicat a David Albelda que l'aparta de l'equip fins a final de temporada.

Pablo Aimar porta mesos sense fer res, a banda de barallar-se amb D’Alessandro.

I Roberto Fabián Ayala ja no compta per a la selecció argentina.


Si algú s’anima a escriure el llibre “Fart de culerades”, posem un capítol a la seva disposició: “La triple A”.


Fèlix

Etiquetes de comentaris: ,

13 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

La teva posició es molt ventatgista. Magradaria saber què en pensaves al 2003.

Es com si ara algu critica al Laporta per haver fitxat al Ronaldinho ara que esta malament.

Et recordo que Albelda es campió de Lliga i UEFA amb el Valencia, apart d'estar en dues finals de Champions; Aimar si que es un cas extrany, pero el sistema del Valencia no l'afavoria precisament; i Ayala, un dels centrals mes cotitzats de l'epoca (parlem de fa 4 anys), ha sigut ell qui ha renunciat a la selecció.

En aquest llibre "Fart de culerades" es podria afegir un capitol dedicat als periodistes i blocaires (sobretot els tertulians tipus Astruells, Carazo, Aguilar, Arus, etc). Mai s'equivoquen i sempre estan en el cavall guanyador. Critiquen i depres demanen unitat i ajut al Barça. Mes autocrtitica siusplau!

Salutacions!

p.d: soc soci del Barça, encara que no vaig votar Laporta.

dimecres, 19 de desembre del 2007, a les 11:09:00 CET  
Blogger Tips de merengue ha dit...

Lamente també no estar d'acord amb el post, Fèlix.
Jo sí que hauria fitxat a Albelda fa tres anys (i m'ho pensaria també ara mateix com a recanvi de Touré), i segur que hauria fitxat a Ayala. El cas d'Aimar és una incògnita. AMb un equip on es donava tanta importància a la defensa com ha estat el València des de Ranieri, un jugador com Aimar pot ser no tenia als companys adequats. Tal vegada (això és futbol ficció), en un equip com el Barça hauria destacat molt més.
Salutacions,
Bernat

dimecres, 19 de desembre del 2007, a les 11:36:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

El problema de fitxar "la triple A" és la gran quantitat de diners que demanava el València.
Segurament, si l'operació hagués tirat endavant NO s¡hagués fitxat Ronaldiho ni Deco.
Sinzerament, sense menysprear la qualitat d'Ayala, Albelda ni Aimar, són bons jugadors, però no el que necessitava al Barça el 2003.
Llavors es necessitava un CRAC, que il·lusionés l'afició i engegués un nou projecte.
I es va encertar amb Ronaldinho. Ara no està bé. PERÒ HA ESTAT DOS ANYS CONSECUTIUS EL MILLOR JUGADOR DEL MÓN, HA GUANYAT DUES LLIGUES I UNA CHAMPIONS, i tot a ixò ho ha fet del 2003 al 2006, i no abans com Albelda.

dimecres, 19 de desembre del 2007, a les 12:41:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

Albelda fa falta cada vegada que entra, un destraler...
Aimar és una estafa de jugador només comparable a SAVIOLA.
L'únic que es salva és l'Ayala, això sí jugant amb el Barça hagués sortit a targeta per partit.
Crec que per aquell temps es va optar per Márquez, més jove i més polivalent.
No entenc com podeu defensar la triple A(stafa)!

dimecres, 19 de desembre del 2007, a les 13:04:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

Totalment d'acord amb el Fèlix, no dic que Albelda i Ayala no fossin excelents jugadors l'any 2.003, però la Caixa del Barça estva buida i ho es fitxava la Triple A o es fitxava Ronnie, a dia d'avui no crec que ningú dubti que es va enceratt escollint.
I Maikel exactament el que diu en el post et puc assegurar que ho deia aleshores.

dimecres, 19 de desembre del 2007, a les 17:08:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

Jo nomes critico el fet que, aprofitant la situació actual d'aquests jugadors, es tiri contra els valedors del fitxatge la "Triple A" i mes concretament contra Cruyff (que sembla l'esport nacional-blaugrana, coi!).

Es podia estar d'acord o no a l'epoca (cadascu te la seva visió del futbol), pero no es pot parlar del que no va passar. Al Laporta sel va criticar pel seu anunci del fitxatge del Beckham, pero això va obrirli les portes de la presidencia, fitxant al Ronaldinho gracies a això. I fixa't com ha acabat el Spice Boy. Tot es relatiu.

Una ultima cosa, el fet de criticar coses a "toro passat", malauradament, també és típic del barcelonisme. Remem en la mateixa direcció!!!

dimecres, 19 de desembre del 2007, a les 18:20:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

M'oblidava d'una cosa, per posar un exemple amb altres personatges:
el Sr. Nuñez, pel motiu que sigui, no va fitxar l'Hugo Sanchez i es va quedar amb l'Archibald. Que hagues pasat si... aixx, ja em surt la vena blaugrana XD.

Salut!!

dimecres, 19 de desembre del 2007, a les 18:23:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

@maikel
Hola maikel.
Mira, que defensis al Cruyff em sembla raonable i correcte.
PERÒ, un dels màxims valedors dels fitxatge de la "triple A" era i ha estat durant molt temps el periodista Joan Patsy.
I jo pregunto: per què no puc criticar-li a "toro passat" opinions que ell ha manifestat?
Que no es dediquen justament a això tots els periodistes esportius?
Que no viuen de criticar les decisions dels presidents?
Que no estan sempre jugant a ser entrenadors i volen fer ells les alineacions i criticant les que fan els veritables entrenadors?
Que no deixen a parir els directors tècnics, els preparadors físics i a qui faci falta?
Que passa que tot és criticable menys els periodistes?
Salut i Força Barça!

dimecres, 19 de desembre del 2007, a les 18:49:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

Fa uns dies em va arribar, d´una font molt fiable, una informació tant béstia sobre el que li passa al "crack" del Barça que no m´atreveixo a fer-la pública. Un altre "10" del Barça que cau en el mateix.

dijous, 20 de desembre del 2007, a les 2:07:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

@ Fèlix

Completament d'acord amb tu. Els periodistes han passat de ser simples informadors a part implicada i criticant segons el vent d'on ve i depenent si el criticat és amic o no. Si la cosa va bé, exageren les coses fins al maxim; si va malament, arrasen amb tot i tots, com si fossin ells els salvadors del Barça. Això si, no els hi demanis explicacions després, que ells només són "humils informadors".

Quan em referia als valedors de la Triple A parlava més que res d'en Cruyff, veu autoritzada en el tema esportiu. Evidentment no em referia als periodistes-comisionistes com el Patsy i als gurús d'opinió com l'Arús, Aguilar, Carazo, Casanovas, etc, que fan més mal que bé a l'estabilitat del club. I és evident que se'ls pot criticar. I crec que és un exercici necessari, no pot ser que influeixin tant en l'entorn blagrana.

Em fot una rabia veure com opinen com si la seva fos la veritat absoluta i després canvien segons com va la cosa!!! Això si, quan són criticats es defensen d'una manera aferrissada. Clar, els que ho fan malament i desestabilitzen son els altres.

D'altra banda, m'agrada molt el bloc, tant per les opinions (avui era una mini excepcio jejeje) com per l'estil.

Salut i Força Barça!!!

dijous, 20 de desembre del 2007, a les 10:12:00 CET  
Blogger raul_Joiner ha dit...

Estoy de acuerdo con vosotros, pero al respecto de valorar la trayectoria de los jugadores, no creo que sea tan lineal de ver como están actualmente.
Es posible que si el Barça hubiera fichado a esos tres jugadores, ahora serían jugadores diferentes. Sobretodo Aimar, en un equipo como el Barça, o se hunde o se convierte en uno de los mediapuntas más cotizados del mundo.

Aunque es obvio que vistos los resultados, el Barça acertó al elegir Gauxu&Deco.

PD: Tips, a colación del post anterior....Ayala es un "Hierro". ¿Y dices que lo querías?

Saludos

dijous, 20 de desembre del 2007, a les 12:55:00 CET  
Blogger Tips de merengue ha dit...

@ Raúl,

Ayala és un marrano, sí, però com a mínim no amenaça als àrbitres com feia Hierro dit en alt, o com comença a fer Sergio Ramos.
Igual és que no he vist suficients partits d'Ayala i sí de Hierro, però tot i que els dos són violents, com a mínim crec que l'argentí et trenca una cama però no ho nega.
Salut Raúl!

dijous, 20 de desembre del 2007, a les 13:11:00 CET  
Anonymous Anònim ha dit...

@maikel
Estic completament amb les opinions de la teva darrera entrada.
I moltes gràcies per la teva opinió del bloc!
Encantats que hi participis.

dijous, 20 de desembre del 2007, a les 14:11:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici