divendres, 4 de juliol de 2008

Photoshop

Entre una imatge i una altra hi ha una diferència: Marca. Val que Ronaldinho està gros per a ser un professional del futbol, però tampoc és Eddie Murphy en El profesor chiflado.
Us deixo una perla de Roncero. Prepotència? No, que va. Cruyff, Maradona i Pelé encara van al psicòleg, de la frustració que tenen.

Cristiano es allí 'persona non grata'


Tomás Roncero | 04/07/2008

Cristiano no volverá a jugar en Old Trafford con la camiseta del Manchester. Y si lo hace, será bajo un aluvión de silbidos e improperios. Me pongo en la piel de los caballerosos hinchas de los red devils (jamás olvidaré cómo despidieron en pie a Ronaldo cuando les hizo un hat-trick en 2003) y puedo entender su irritación. Ganar la Champions y la Premier de una tacada y ver que tu estrella quiere abandonarte pese a todo debe resultar deprimente. Les doy un consejo terapéutico. Que analicen los vídeos de la Copa de Europa y entenderán qué significa el Real Madrid en el mundo del fútbol: All. O sea, "todo". Maradona, Cruyff y Pelé se retiraron frustrados porque nunca tuvieron el privilegio de defender ese escudo sagrado en el Bernabéu...

Pero Cristiano merece también que le demos su parte de razón. Cierto que Cantona fue un ejemplo de fidelidad al United y por eso lo adoran. Pero el francés se puso un techo y descartó buscar alturas mayores. El crack portugués es diferente. Su sangre latina le dice que bajo el sol español puede hacer historia junto a la calle Concha Espina. ¿Acaso Di Stéfano habría sido el mejor de la historia si no llega a jugar aquí? Pues eso...

Etiquetes de comentaris: ,

5 comentaris:

Blogger raul_Joiner ha dit...

Bien visto lo del profesor chiflado
XDDDDD

divendres, 4 de juliol de 2008 a les 11:50:00 CEST  
Blogger Eduardo Garcia Lopez ha dit...

Roncero a la seva. El que ell diu mai es compleix,, pero bueno, ell a la seva... ja veurem el que pasa al final

divendres, 4 de juliol de 2008 a les 18:57:00 CEST  
Blogger Alba ha dit...

La veritat es que Ronaldinho no es cuida i això s'ha vingut demostrant des d'un temps aquí. Llàstima que la carrera d'un jugador es trenqui d'aquesta manera per la seva culpa.
Salutacions

dilluns, 7 de juliol de 2008 a les 9:07:00 CEST  
Anonymous kknts ha dit...

Pelé fustrat?????
El millor jugador del món de totes les èpoques??????
Aquest Roncero va xutat!!!!
JUASJUASJUAS!

dimarts, 8 de juliol de 2008 a les 20:21:00 CEST  
Anonymous fèlix ha dit...

Records a tothom des de FUERTEVENTURA!
Salutacions

divendres, 11 de juliol de 2008 a les 20:01:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Pàgina d'inici