dilluns, 13 de juliol del 2009

Més tennis

Si alguna vegada ens decidim a escriure la segona part de "Tips de merengue", la columna que avui us presentem hi tindrà un lloc destacat, i alguna de les seves sentències es podran utilitzar, sens dubte, en la promoció del llibre.

Es tracta de la resposta d'en Tomás Roncero a l'opinió del seu company Tomás Guasch sobre el duel Federer - Nadal.

El "Man In White" Roncero va un pas més enllà i veu clares similituds entre Nadal i el Madrid; i entre Federer i el Barcelona.
Això sí, com sempre, juga amb les cartes marcades: l'article s'escriu quan els blaugrana encara no havien guanyat cap títol i quan el manacorí havia arrabassat el número u al suís.


Uns quants mesos després, el Barça ha guanyat el triplet i en Federer s'ha convertit en el millor jugador de la història del tennis.

Seguirà pensant el mateix en Roncero?

Cada vez que le miro a los ojos a Nadal veo los ojos del Madrid y, por extensión, los ojos de Raúl. Si usted se fija en el fútbol que practica el Madrid de Juande encontrará similitudes con el tenis poderoso e indomable que practica el maestro español de la raqueta. Curiosamente, también es fácil buscar un eje de simetría para comparar el fútbol de vals que exhibe el Barça con los golpes liftados y versallescos a los que nos tiene acostumbrados Federer. El Barça juega al fútbol como el suizo, anteponiendo la estética y el lujo por encima de todo. Pero no remata la faena.
No hace falta que les recuerde que Federer acabó derramando lágrimas en la última ceremonia del Abierto de Australia. Pues no descarten que el 31 de mayo el Barça de Guardiola termine doblando la rodilla y preguntándose qué diablos ha sucedido para sucumbir pese a haber mostrado el mejor fútbol de los últimos años. En el fondo es el espíritu Nadal. El manacorí ya arrasa en puntos en la lista ATP a Federer y el Madrid de Juande, como quien no quiere la cosa, ya lleva más puntos que en la Liga de Capello. Pocos lo esperaban, pero el Madrid se las gasta así. Nadal y el equipo de su corazón son los mejores. Dos números uno.

Tomás Roncero, diari AS, 8/04/09

Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , , , ,

3 comentaris:

Anonymous Òscar ha dit...

A banda del que ja sabíem del Roncero, que de futbol en sap més bé poc, ara també sabem que és un ignorant del tennis. Descriure a Federer com a un jugador que no remata la feina, és o no haver vist cap partit d'ell o se un pefecte ignorant de l'esport.

dilluns, 13 de juliol del 2009, a les 14:23:00 CEST  
Anonymous almogàvers ha dit...

la pregunta no és si seguirà pensant el mateix, la pregunta és:
"Roncero pensa?"

dimarts, 14 de juliol del 2009, a les 20:33:00 CEST  
Blogger Alba ha dit...

Una curiosa comparació. En fi, s'haurà de veure el que pasa i el que es compliex.
Salutacions

dimecres, 15 de juliol del 2009, a les 9:06:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici