divendres, 7 de setembre del 2007

Dos tontos molt tontos

Sens dubte, els dos protagonistes d'aquest blog i del llibre Tips de merengue són en Tomàs Roncero i en Tomàs Guasch. Per què? Doncs per "perles" com aquestes:

CUMPLEAÑOS DE SINRAZÓN (de la sinrazón del director d'As per mantenir-lo encara en plantilla)

"Ha pasado un año. Demasiado. Tiempo suficiente para efectuar un análisis frío y alejado de pasiones subjetivas. La conclusión es demoledora: el 7 y la Roja son un matrimonio que debe reconciliarse ya. Lo mejor para Raúl es que cada día que pasa ha aumentado entre la afición la sensación de que Luis dio un caprichoso puñetazo en la mesa que a fecha de hoy se ha convertido en una injusticia cuyo eco acabará levantando a un país entero. Nunca entendí que el gran capitán fuese el que pagase el pato del hat-trick de Healy, porque recuerdo que Puyol (un jabato noble, no lo discuto) fue culpable en dos de los tres goles irlandeses. Pero Aragonés fue demagogo y segó la hierba talando el árbol más señorial del bosque. El valor se demuestra rectificando. Luis, estás a tiempo..."

Tomás Roncero (diari As d'avui). Això d'"alejado de pasiones subjetivas" no s'ho creu ni borratxo de chinchon.!

LA UNIDAD ARBITRAL ES ASOMBROSA (el que és asombrós és la seva poca vergonya).

"Tres días después del escándalo Megía Dávila en el Barça-Athletic, el arbitraje del Girona-Barça (2-3), semifinal de la Copa catalana, confirmó que el colectivo que mejor funciona en España es el arbitral respecto al club azulgrana: ni una grieta, ni una duda. Están a su servicio se trate de una competición nacional o autonómica. Cómo estará el patio que incluso TV3 se escandalizó al final del choque con el Girona con el penalti que le pitaron a favor a Sylvinho por un piscinazo y las claras manos en el área del joven barcelonista Botía que el trencilla ignoró en el minuto 90. Pero no debe soprendernos. Si el señor que dio por buena aquella mano de Messi, que no decidió la última Liga de milagro, pitó días después la final de Copa, al que pitó en Palamós (Pérez Fuentes) no tardaremos en verle en Primera, camino de la internacionalidad."

Tomás Guasch (diari AS d'avui). D'això se'n diu ser subtil.

Etiquetes de comentaris: ,

3 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Que el Roncero és un fanàtic, sense cap tipus de criteri ni objectivitat és un fet que ja no em sorpren.
Però la idea persecutòria del Guasch, cap a tot el que sigui blaugrana ´ñes de jutjat de guàrdia.
Sincerament un em fa fins i tot gràcia amb les seves contradiccions, l'altra em fa fàstic.
Recordo el seu comentari que surt a "Tips", sobre un gol idèntic al del Touré, era la temporada passada a Balaidos i la pilota va entrar i hagués dignificat l'empat del Celta. No el van donar i el partit va acabar amb victòria blanca 1-2. el comentari d'en Guasch va ser:
"Teixeira (l’àrbitre) se abstuvo e hizo bien: ni él ni nadie tendrá jamás la certeza absoluta de lo que pasó entre el palo y el trasero de Casillas. Sólo lo hubiésemos sabido de existir esa cámara, ingenio que permite a los ingleses ir un paso por delante.”
Senzillament repugnant.

divendres, 7 de setembre del 2007, a les 12:24:00 CEST  
Blogger Alba ha dit...

No m'estranyaría gens que aquesta cançoneta l'haguem de sentir uns quants dies més, ja que com ens han parat el futbol.... Lamentable
Salutacions

divendres, 7 de setembre del 2007, a les 12:25:00 CEST  
Anonymous Anònim ha dit...

Però de l'any passat, no recorden l'atracament que va patir l'At. de Madrid a casa contra el Madrid.
No recorden els dos penals claríssims, no pitats, a Eto'o en el Barça-València.
No recorden les mans de Van Nistelrooy.
No recorden la targeta treta a Beckham.
I un llarg etcètera d'errors que els van beneficiar.
MEMÒRIA SELECTIVA!
Guasch & Roncero
Tomás & Tomás
Si uno es bobo, el otro más.

divendres, 7 de setembre del 2007, a les 17:30:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici