dissabte, 4 d’agost de 2007

Pobreta Cristina!

(...) El primer día de estancia en Beijing dejó la sensación de caos absoluto en la organización del partido del Barça, especialmente para todo aquel que no lleve colgado un distintivo con estas siglas: VIP. La consigna parecía premeditada: fastidiar a los medios de comunicación desplazados hasta la capital china para cubrir el evento.
La entrada al país para los equipos televisivos de Barça TV y Televisión Española fue tremenda: cinco horas de trámite que hace un año se solventaba en quince minutos. Y eso que sólo venían a cubrir un partido de fútbol, nada de entrar en política y otros berenjenales. La siguiente sorpresa fue descubrir que por recoger la acreditación del partido los organizadores exigían 50 euros. Al advertirnos un andaluz residente en Beijing que él había pagado 5 euros, una ola de indignación sacudió al grupo. Conclusión: aquí no paga nadie. Lo mismo pasa con las tarjetas de teléfono, a precio de oro para los turistas que no tienen los ojos achinados, especialmente para 'ese grupo del Barça'. Es Beijing, pero podría ser Nápoles.
Quizá por todo esto la llegada al entrenamiento del Barça resultó una aventura con todo tipo de frenos, trabas y protagonistas secundarios capaces de generar un mal humor incontrolable. Los policías no entendían que el color de la acreditación del periodista (marrón) no era como el suyo, verde, que es el color destinado a la seguridad. Y aquí por nada te ponen la mano encima, están tan acostumbrados a tocarse que empujan y zarandean. (...)
Cristina Cubero, diari MD, 4/08/07

Pobreta Cristina, quina peneta que fa!
A la Xina no funcionen les acreditacions i, de cop i volta, aterra al món real.
On hi ha demores, viatges cancel·lats, maletes que es perden, cues inacabables...
Per cert, a Beijing, la Cubero hi és per a explicar-nos la seva vida (professional)?
O a cobrir les notícies de la gira asiàtica del Barça?
Qui és el protagonista?

Fèlix

Etiquetes de comentaris: ,

5 comentaris:

Blogger flipato ha dit...

primer:"Y aquí por nada te ponen la mano encima, están tan acostumbrados a tocarse que empujan y zarandean" la cultura oriental és més be el contrari,pero els "godós" son els que més saben del barça,els que tenen la veritat i la raó absoluta sobre tots el temes, "pulutant" segurament els orientals ens han enganyat tots aquests mil.lenis XD .

segon:"millor que no la deixin entrar, que segurament es dedicará a menysprear l'eto'o i pujar als "fiesterus" com sempre"

dissabte, 4 d’agost de 2007 a les 16:55:00 CEST  
Blogger flipato ha dit...

per cert fèlix, quina rapidessa en posar la noticia del "cisma en can barça",t'ho vaig dir al matí i al migdia ja estava jeje.salutacions

dissabte, 4 d’agost de 2007 a les 16:57:00 CEST  
Anonymous Fèlix ha dit...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

dissabte, 4 d’agost de 2007 a les 18:19:00 CEST  
Anonymous Fèlix ha dit...

@flipato
Vaig anar tan ràpid perquè la informació crec que valia la pena...
Gràcies i una abraçada!

dissabte, 4 d’agost de 2007 a les 18:22:00 CEST  
Blogger Alba ha dit...

Bueno, ja se sap que un vaitge a l'estranger et pot donar moltes sorpreses. Ez nota que aquesta periodista esta acostumada anar amb les máximes comoditats.
Salutacions

diumenge, 5 d’agost de 2007 a les 10:05:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Pàgina d'inici