dimarts, 3 de juny del 2008

Pla B

M'encantaria conèixer al que fa les portades de Marca. Crec que és un creatiu inigualable, amb una inventiva i uns recursos per a sorprendre'ns diàriament insuperables. Avui ens anuncien que si falla el fitxatge de C. Ronaldo pel Madrid -però tranquils que tot apunta a que no fallarà (i així s'encarreguen de posar-ho a la portada. Increible!)- el pla B és Benzema o Agüero. Amb dos collons, sí senyor!

D'altra banda, us deixo un article de Juan Mora referit al partit de basket d'aquesta nit on analitza, perdó, vull dir, on explicita descaradament el seu desig: que guanyi el Tau. Fixeu-se que apareix Barcelona només referida com a ciutat. Ni tan se vol es digna a mencionar a l'altre equip que juga la final. Una vegada més, t'has lluit, Juan Mora.

El Tau acaricia su segunda Liga

Juan Mora | 03/06/2008

El Tau tiene al alcance la Liga tras sus dos victorias en Barcelona. Una más y campeón. Con dos partidos por delante en Vitoria, el Tau es claro favorito. Merecido se lo tendría. Con todo lo que es el Tau, con todos los fichajes que hace, con todo el desembolso que hace, con todo el empeño que pone, con todos los buenos jugadores que ha tenido, sólo ha ganado una Liga. Fue hace seis años ante el Unicaja. Era el Tau que, con Nocioni, Gabriel Fernández, Sconochini, Oberto y Scola, hicieron a Argentina campeona olímpica dos años después. Era el Tau que sabía fichar como nadie jugadores extracomunitarios sin que ocuparan plaza de extranjeros. Prueba de ello es que ninguno de esos cinco argentinos jugaron como tales en el Tau.

Esta vez no parece que la Liga se le vaya escapar al Tau. Rompería así el maleficio que arrastra. El Tau llega a muchas finales, pero gana pocas. En la Liga mismamente, de cuatro ha ganado una. En la Euroliga o Copa de Europa que sucedió a la Recopa, de cinco finales ha ganado una y ha sido eliminado en otras tres Final Four. Sólo en la Copa del Rey mantiene la balanza a su favor con cinco victorias y tres derrotas en finales. Tiene demasiado cerca la gloria como para dejarla escapar ahora con todo a su favor: el resultado y el factor cancha. Y un montón de buenos jugadores. Trabajo le ha costado. Desde que ganara aquella Liga en 2002 hasta ahora por la plantilla han pasado 65 jugadores. Hora es de que le den una Liga.

Etiquetes de comentaris: ,

2 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

M'ho sembla a mi o l'eurocopa -sense Raúl ni Guti- aquest any ni interessa a les espanyes!
15 portades a C.Ronaldo i cia i que poques a "laRoja"!
Potser serà la menera que passin de quarts...

dimarts, 3 de juny del 2008, a les 17:49:00 CEST  
Anonymous Anònim ha dit...

Em fa més por el pla B que el pla A.
Benzema i Aguero són potencialment grans jugadors, no van de megacracs, no hi ha tan perill de desestabilitzar el vestidor i no costaran ni cobraran la bogeria que costarà el Cristiano.

@Bernat: estic sense ordinador, per això porto tan temps sense entrades, molts records!

dimarts, 3 de juny del 2008, a les 19:07:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici