divendres, 25 de gener del 2008

Bon -mal resultat

Diuen les cròniques del partit d'anit (no el vaig veure) que el Barça va estar bé, jugant a la italiana a la primera part i amb un segon temps d'un cert domini i bon joc. Crec que és molt bon símptoma no haver perdut amb el submarí groguet (recordeu el resultat del partit de lliga?). Pareix ser que Messi torna a donar-li al joc blaugrana la punta de velocitat que li mancava. I sobre tot que la defensa és sòlida, i Valdés, una assegurança de vida (menys mal que Rijkaard em va fer cas,je, je).Ara bé, em pareix molt perillós el marcador de cara al partit de tornada. Un gol del Vila-real a casa t'obliga a marcar-ne'n dos. Per això, jo m'hi hauria deixat la vida per a marcar un gol, tot i córrer el perill de rebre'n un. En fi, no va ser un partit lleig, ni per dins ni per fora.Confiem amb que aquest nou estil "capellià" ens doni el passe a semifinals, i que el cap de setmana continuem amb els bons resultats del 2008.

Etiquetes de comentaris: ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici