dimecres, 30 d’abril de 2008

Dia 0

Portada d'As i article del seu subdirector, per a començar el dia 0 d'aquest nou Barça. Tots coincidim, crec, en que tot i fer un bon partit, l'equip i el club necessiten una reestructuració profunda.
Tots coincidim, crec, en que As i Tomàs Guasch són uns (perdó) malparits.


¡Y todavía falta el pasillo...!

Tomás Guasch | 30/04/2008

Podía sonar la flauta, pero era difícil y eso que no hemos visto al gran Manchester (si es que existe) ni en Barcelona ni ayer. Podía sonar la flauta, pero había que tener un flautista y el Barça no lo tiene. El más parecido dimitió hace un tiempo; igual vio el partido en el gimnasio. El primer equipo medio serio que se le ha cruzado en Europa le ha derrotado. Lógico. Tampoco aquí le ha ganado a nadie los partidos importantes estos dos últimos años. ¿Por qué iba a hacerlo ayer?

Había pistas. Sus resultados en sus cinco últimas apariciones europeas fueron tres 1-0 a dos equipillos: el Celtic (vuelta en el Camp Nou) y dos al Schalke, otra broma. Al United sin Vidic, su mejor defensa, ni uno ni medio gol. Como a Getafe, Espanyol, Deportivo... Con uno solo hubiese cazado el empate que le valía. Total, que se vayan preparando Guardiola, Lahm, Coloccini y varios otros, que la vida sigue. Dos títulos perdidos en tres días y final del ciclo más corto del mundo: dos Ligas (como el Athletic de Sarabia) y una Champions, como el Marsella. O el Steaua. La Tercera debe esperar y nos quedamos como estábamos: con Guti con más Copas de Europa que el Barça. 3-2. ¡Y todavía falta el pasillo!

Etiquetes de comentaris: ,

4 comentaris:

Anonymous fèlix ha dit...

El border-line d'en Tomás Guasch es deix de comentar que el "cicle més curt del món" ha guanyat exactament el mateix: DUES LLIGUES I UNA CHAMPIONS, que els seus adorats galàctics de Florentino Pérez.
Clar que demanar-li una reflexió així al babós d'en Guasch és massa.
Per cert, al Barcelona ha caigut eliminat pel primer "equipillo medio serio" que ens ha tocat, fent molt més que el Madrid, que va caure amb la Roma (una broma?), perdent els dos partits!

dimecres, 30 d’abril de 2008 a les 10:27:00 CEST  
Anonymous kknts ha dit...

Ara més que mai:

FORÇA BARÇA!

dimecres, 30 d’abril de 2008 a les 12:33:00 CEST  
Blogger dfons ha dit...

Felix, al blog Notas de Futbol et pots baixar la portada mes gran.
Salut i Forca Barca!

dimecres, 30 d’abril de 2008 a les 14:12:00 CEST  
Blogger Alba ha dit...

Es normal aquesta portada, el que no volien veure ni en pintura era el BArça a Moscú. En fi, l'equip s'ha de restucturar i recuperar la ilusió.
Salutacions

dijous, 1 de maig de 2008 a les 11:25:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Pàgina d'inici