dissabte, 30 de juliol del 2011

Dues frases

Us deiexem dues 'perles' de Xavi i Tito Vilanova.

Xavi: "A veces le digo a Pep: deberíamos grabar esto, nuestros entrenamientos. Son mejores que cualquier partido, mucho mejores".

Tito Vilanova: "
El Madrid nos hizo el mayor elogio al modificar su césped".

dimarts, 26 de juliol del 2011

Guardiola, el planter i Eurosport

El FC Barcelona s'ha proclamat campió de Lliga i Champions amb 8 jugadors del planter en l'11 titular de la majoria dels partits: Víctor Valdés, Piqué, Puyol, Busquets, Xavi, Iniesta, Pedro i Messi.
A més, altres futbolistes de la casa han tingut cert protagonisme al llarg de la temporada: Miño, Oier, Andreu Fontàs, Thiago, Jeffren, Sergi Roberto o Bojan Krkic, entre d'altres.

Tanmateix, encara hi ha medis que discuteixen el tractament que fa en Guardiola de les joves promeses culers.
Avui, ens sorprèn l'article de Manu Mañero a Eurosport, amb títol: "Guardiola enseña la salida a sus canteranos" on ens deixa comentaris com ara:

(...) los números obligan a replantearse cuál es el peso real del filial en los esquemas de Guardiola: cierto es que no todos valen ni todos pueden tener sitio en el equipo, pero en el mismo tiempo que Pep ha hecho debutar a 22 canteranos, casi 40 han abandonado el segundo equipo azulgrana. (...)
Y desde 2008, de los 22 canteranos que han debutado con Pep, sólo 4 (Thiago, Pedro, Busquets y Fontàs) tienen ficha con el primer equipo, mientras que 8 han abandonado el club a la vez que se busca salida a otros tres (Jeffren, Dos Santos y Soriano).

Ens preguntem: si l'actual FC Barcelona obre la porta al seu planter, com explicaria el senyor Mañero la política que segueixen altres clubs, com ara l'etern rival?

Etiquetes de comentaris: ,

divendres, 22 de juliol del 2011

Les matemàtiques i en Roncero

Per fi es va confirmar el primer fitxatge blaugrana: Alexis Sánchez.

En tots els medis han sortit les mateixes xifres, fins i tot, en el diari AS:
Pep Guardiola ya tiene el fichaje "prioritario" que pidió: el del delantero. El Barcelona hizo ayer oficial, al fin, el fichaje de Alexis Sánchez. El traspaso se cerró en 26 millones de euros fijos, más otros 11,5 variables para el Udinese. (...)

Els números semblen clars: 26 + 11,5 = 37,5


Tanmateix, no tothom ho té tan clar, en Tomás Roncero no està d'acord.
En el seu bloc va escriure fa uns dies:
(...) Pasemos a Alexis. Resulta que el Barça paga 43 millones por el chileno (lo de los 10 variables son más fijos que mi dolor de tripa cada vez que me como el soberbio cocido madrileño en el bar de mi amigo Toñín el Torero) y la propaganda culé se encarga de vendernos que se a fichado al crack de los cracks. (...)

43? Una de dues: o bé en Roncero s'inventa els números per tal de seguir intoxicant a gust, o bé necessita urgentment repàs d'aritmètica.

Etiquetes de comentaris: , ,