dilluns, 29 de març de 2010

Poderosísimo

(...) Digo todo esto porque resulta que los humildes, los sencillos, los entrañables amigos de UNICEF, los que no pecan, los impolutos, los don perfectos, eliminan al poderosísimo Stuttgart (9º en la Bundesliga) y resulta que el Camp Nou se pone entero a cantar a coro: “Sí, sí, sí, nos vamos a Madrid” o “Madrid se quema, se quema Madrid…”.
Tomás Roncero, en el seu bloc i en el seu planeta, 18/03/10

Ahir, el Bayern de Munic es va deixar el liderat en perdre a casa contra el "poderosísimo" Stuttgart (1-2). Aquests, a més, ja s'han situat en zona europea.

Suposem que per al ManInWhite Roncero, els bavaresos també són un equip mediocre; de fet, ja parla d'una Champions descafeïnada, sense els grans equips: Madrid, Chelsea, Liverpool, Milan.
És el peatge que cal pagar quan es té la mala sort que et toca en l'encreuament de vuitens un "poderosísimo" Olympique...

Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , ,

dijous, 18 de març de 2010

La prepotència es paga - tercera part

L'endemà de l'eliminació del Madrid a la Champions, el ManInWhite Tomás Roncero no va escriure sobre futbol.
Després d'haver pronosticat allò de "(...) los franceses sólo les quede rezar, asumir la eliminación y soñar con un final digno que evite la humillante goleada", preferí passar-se al bàsquet.
Tanmateix, en Roncero no sap què són les cures d'humilitat.
No rectifica mai.
Si un dia abans havia menystingut els francesos de l'Olympique i el tro li va petar als dits, tot seguit tocava subestimar els israelians del Maccabi... i aquest cop li explotà als morros:


Madrid 64 - Maccabi 66


(...) Lo que no cambia es el morbo que provoca la presencia en Madrid del Maccabi. Intentarán aguarnos la fiesta, como ya hiciesen hace dos temporadas. Pero esto ha cambiado. El Madrid de Messina ha adquirido una autoestima que me permite ser sólo dos cosas: optimista y optimista. O sea, que ganarán el partido, asegurarán la primera plaza y el factor cancha en el playoff de cuartos de final. Pero que conste que hoy no se ganará para eludir al Barça. A mí no me dan ningún miedo. Al revés. Hay ganas de revancha tras lo de Bilbao. Será en la Final Four de París.
Tomás Roncero, diari AS, 11/03/10

Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , ,

diumenge, 14 de març de 2010

La prepotència es paga - segona part

Us deixem un vídeo YouTube del programa Punto Pelota.
Tomás Roncero en estat pur:



Fèlix

Etiquetes de comentaris: , ,

dijous, 11 de març de 2010

La prepotència es paga - primera part

R. Madrid - 1 Olympique - 1
No hi haurà "dècima" al Bernabéu.
Ni "manda el Madrid".
Ni histèria general.
Ni francesos resant, ni golejada humiliant.
Això sí, de prepotència, per donar i per vendre!

En el túnel de vestuarios debe empezar el partido. Casillas golpeará la valla que les separará de los franceses. Mientras, Cristiano soltará una mirada retadora a Lisandro para volver a recordar al Lyon que en el Bernabéu "manda el Madrid". En el minuto 1 debe lanzarse la pelota hacia la portería de Lloris con Higuaín y el portugués desatados y poseídos. Al árbitro se le discute todo lo que pite. El Lyon debe escuchar un ruido ensordecedor, como si la grada hubiese entrado en estado de histeria colectiva...
Se trata, en suma, de que el Bernabéu marque el 1-0 en el primer cuarto de hora para que a los franceses sólo les quede rezar, asumir la eliminación y soñar con un final digno que evite la humillante goleada. Esta noche no hay tácticas ni pizarras. Sólo orgullo e historia. No hace falta invocar a Juanito porque él ya ha sacado su entrada y será uno más entre esos 80.000 locos maravillosos que hoy gritaremos a pulmón: "¡Hala Madrid!".

Tomás Roncero, diari AS, 10/03/10

Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , ,

dimecres, 10 de març de 2010

L'expulsió de Guardiola

Aquest passat cap de setmana el Villarato es va agafar vacances.


Etiquetes de comentaris: ,

dilluns, 1 de març de 2010

Històries del Villarato

Així s'anomena una nova secció d'AS.
I coses com aquesta són les que escriuen:

Las decisiones de los colegiados que pitaron al Real Madrid (Ramírez Domínguez) y al Barcelona (Rubinos Pérez) el pasado fin de semana resultaron muy controvertidas. Ramírez Domínguez debió expulsar a Pablo Sicilia (min. 7) por un codazo a Sergio Ramos, pero ni siquiera vio la amarilla. Los jugadores del Tenerife le reclamaron la segunda tarjeta a Xabi Alonso (min. 23) por una entrada a Alfaro, pero ni siquiera fue falta, porque el jugador madridista golpeó al balón.
Además, Ramírez Domínguez dio por válido el gol de Tenerife cuando Ayoze le arrebató a Casillas en el área pequeña un balón que el meta ya había atrapado. El partido iba entonces 1-2. En una jugada similar en el Camp Nou, Rubinos Pérez sí señaló falta a Víctor Valdés, que perdió el balón en un salto con Piqué y Weligton. Rubinos también omitió un penalti de Maxwell a y anuló, acertadamente, un tanto de Ibrahimovic, que empujó a Weligton.
as.com, 1/03/10

I la segona groga al jugador del Màlaga Manu Torres, a la primera part del partit?

Aquesta història no interessa, no va existir.

Fèlix

Etiquetes de comentaris: , ,