dimarts, 31 de juliol del 2007

La guineu i el raïm verd

Avui s’ha fet oficial el fitxatge de J. A. Reyes per l’At. de Madrid,
i aquesta ha estat la reacció d’en Tomás Roncero:

(...) Por eso conviene guardar los extintores para mejor ocasión. Reyes ha sido desechado por caro, dado que no puedes pagar 12 millones de euros por el tercer jugador que quería Schuster para la derecha (prefiere a Robinho e Higuaín, por ese orden). Además, frenabas la progresión de Balboa, que es un Valdo en versión mejorada. (...)
Tomás Roncero, diari As, 31/07/07

I això és el que pensava el mateix periodista del mateix jugador,
ara fa justament 10 mesos:

(...) Por eso te cuesta entender lo de Reyes. Un jugón, un artista, un rey del mambo, un flautista de Hammelin. Reyes es madridista desde que engulló su primer biberón. Maxi será un Mini el próximo domingo...
Mira, debes entender que el chico dijera públicamente que quería venir al Atleti para lanzar un SOS al Bernabéu. Él utrerano pensó: "Si juego en el Calderón (el estadio) es más fácil que Mijatovic y Capello pidan mi fichaje". Fabio, zorro viejo, le dijo a Calderón (el presidente) que no había prisa. Que la presa estaba dispuesta a fenecer de gozo por morir de blanco satén. Anoche metió su primer golazo de Champions y en diez años llevará tantos como Superpaco Gento.
Yo, que me debo al AS y no me dejo llevar como tú por tus cantos de sirena que llegan desde el Manzanares, informé que lo de Reyes era cuestión de paciencia. El chico sólo quería venir al Madrid y, como el dinero no es problema cuando alguien quiere vestir esta camiseta sagrada, siempre supe que lo del medio millón de euros que os pagó eran una propina que él ha recolectado entre sus colegas del Arsenal.
Además, el millón y medio restante los pagará el Madrid con la gorra el próximo verano. El dinero para este sagrado club es un adorno de Navidad. No somos materialistas. Sólo buscamos la felicidad de los nuestros. Y Reyes ha tocado el cielo desde que pisó el Bernabéu. Es como Juanito, al que creíais vuestro y luego fue el verdugo del Calderón...
Tomás Roncero, diari AS, 27/09/06

Tots coneixem la faula de la guineu i el raïm verd...
La guineu intenta saltar per agafar un poc de raïm, mentre l’ocell no té dificultats per arribar-hi. I la guineu se’n va capcota i dient que el raïm és verd.
Avui, en Roncero ha fet de guineu!

Òscar i Fèlix

Etiquetes de comentaris: , ,

Guanyadors del concurs

Els guanyadors del concurs "Visita 10.000" han estat:

  • Pau Margarit Company
  • Edurado Garcia López

Felicitats!

diumenge, 29 de juliol del 2007

Qui és Granero?

M’agrada el futbol.
No només el Barça.
Reconec que m’enganxo amb qualsevol partit, més igual primera que segona divisió; lliga anglesa o italiana; Europa o Sudamèrica.
M’empasso els resums internacionals de “Futbol-int” i els catalans de “Futbol cat”.
He vist en acció molts jugadors i molts més em sonen...
Tanmateix, he de reconèixer una cosa: no sé qui cony és Granero!
I l’obsessió que té Tomás Guasch per aquest jugador em fa pensar que això constitueix un pecat futbolístic!

En materia de centrocampistas y similares el Madrid ha realizado un gran fichaje: Esteban Granero. Como es de la casa y no ha costado un duro, no ha hecho ruido ni falta que hace. Si todo sale como debe, este chico se convertirá en un emblema de la cantera madridista en las tardes del Bernabéu, al estilo de lo que son Iker, Raúl y Guti. Tras el OK de "¡Musho Granero, oé!" llega la confirmación de que Emerson El Puma sigue en el equipo. (...)
Tomás Guasch, diari AS, 15/07/07

(...) Un schusterólogo me contó que a Bernd le encanta Ballack, pero igual con excitar a Abramovich con Robben hay suficiente. ¡Esperemos a Granero!
Tomás Guasch, diari AS, 24/07/07

Primer partido tras sólo seis días de trabajo y primeras impresiones. De los más jóvenes, el que mejor apunta es Granero. Junto a Guti hizo lo más bonito del partido. Guti, titular; Emerson, suplente. Primera lectura interesante que confirma que el Madrid jugará con un solo medio defensivo, Diarra. Con Guti y Granero, el equipo fue un esbozo de lo que quiere Schuster. Gente por delante de la pelota, cuanta más mejor. A Granero habría que darle bola este verano; en este juego tiene mucho que ver la confianza, el estado de ánimo en positivo. Y el chico tiene calidad. (...)
Tomás Guasch, diari AS, 28/07/07

(...) Pero el Madrid tiene con qué apañarse. Primero en su condición de equipo, en el bloque, en la idea común que le llevó a ganar la última Liga. Eso es tan o más importante que un futbolista. Quizá ha llegado la hora de darle los galones a Guti, un empujón a Granero y esperar al mejor Gago. (...)
Tomás Guasch, diari AS, 29/07/07

Quina dèria amb el Granero!
No serà de la família?
Estarà sortint amb la seva filla?
No sé pas, però caldrà estar atent al noi,
perquè, segons en Guasch,
ni Bojan Krkic ni Giovanni Dos Santos,
el futur es diu Esteban Granero.


Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , ,

dijous, 26 de juliol del 2007

Aclariment CONCURS 10.000!

Hem rebut les primeres col·laboracions al concurs "Visita 10.000".

Us volem recordar que participar-hi és molt fàcil; només cal que trieu una (amb una n'hi ha prou) notícia absurda, indignant, falsa... i ens indiqueu l'enllaç o pegueu la notícia en un comentari a aquest blog.

Podeu escollir qualsevol medi de comunicació: diaris esportius (AS, Marca, MD, Sport...), Internet (blogs, diaris electrònics...) ràdio (SER, Cope...) o televisió (A3, TVE, LaSexta...).

Un imparcial comitè d'experts triarà als guanyadors, als quals amenitzarem les vacances d'estiu regalant-los un exemplar de "Tips de merengue".

Animeu-vos, i participeu, que el concurs s'acaba diumenge.

Sort per a tots/es!

Murs defensius... i totxanes de periodistes.

Fa unes temporades, el nostre amic Roncero escrivia a l’AS referint-se a la nova parella de centrals del Real Madrid:

“Para empezar, hoy debuta Samuel en el Bernabéu. Grandioso fichaje, de los de verdad, de los que dejan huella. Llega la hora de reconocerle a Valdano su magnífico ojo clínico. Él nos lo trajo antes de firmar su finiquito y de la sobriedad y contundencia defensiva de este gaucho se beneficiará el Madrid durante los próximos cuatro años.”

“Woodgate no vende camisetas. Mejor. Se dedicará a dejar secos a Etoo, Mista, Torres o Pandiani en esa alianza de las Malvinas con Samuel que perfila un centro de la defensa con más obstáculos que la Gran Vía en hora punta. Démosle tiempo a Woodgate.”

El temps acaba donant i traient la raó, però ves per on avui, el mateix il·lustre periodista escriu a l’AS :

“Por eso me parece bien que el club haya apostado fuerte para tapar las hemorragias que sufría el equipo en esa posición en la que se ha despilfarrado el dinero de mala manera en los últimos años. Samuel, ¿muro o tabique?, y Woodgate dan fe de ello...Decía Schuster en las televisiones de su país, allá por el mes de marzo, que en su once ideal le gusta que convivan "defensas argentinos, medios alemanes y delanteros brasileños". Debió ser una mala traducción, porque lo que de verdad ha traído es mano de obra germana para la zaga (Metzelder y Schorch) y picardía albiceleste para la delantera (Saviola). Pero la apuesta por las twin towers white (torres gemelas blancas) es tan fiable como prometedora. El gigante germano ha jugado la final de un Mundial (¿cuántas ha disputado Milito?) y mi denostado Pepe acabará demostrando que lo bueno nunca resulta caro. ¡Qué par de bestias!”

Si és que ja ho diu el Fèlix:
Roncero & Guasch, Tomàs & Tomàs, si uno es bobo el otro más.

Òscar.

Etiquetes de comentaris: ,

dimarts, 24 de juliol del 2007

Concurs "10.000 visitants"

El març de 2007 publicàrem Tips de "merengue", els excessos de la premsa madridista, un llibre en el que recollíem algunes de les perles publicades als mitjans de comunicació. A les poques setmanes obríem aquest blog, amb l'objectiu de seguir atents a l'actualitat esportiva i sobretot, mantenir aquest esperit crític contra les barbaritats que alguns -siguem generosos- periodistes ens regalaven diàriament.

Com que estem molt satisfets amb el funcionament del llibre i amb la marxa del blog, volem celebrar la propera arribada a la màgica xifra dels 10.000 visitants (que es produirà, esperem, d'ací a poc temps), amb un concurs, on triarem les 10 notícies més absurdes, indignants o obertament falses d'aquesta temporada. Simplement heu d'indicar-nos l'enllaç o pegar la notícia en un comentari a aquest post. Un imparcial comitè d'experts format per Fèlix Fernández, Òscar Giró i jo mateix triarà als guanyadors, als quals amenitzarem les vacances d'estiu regalant-los un exemplar de Tips de merengue. Els afortunats guanyadors només hauran d'enviar-nos les seves dades a tipsdemerengue@hotmail.com, i ràpidament els farem arribar el seu exemplar. Els que ja heu llegit el llibre (la gran majoria, per a que enganyar-nos) també podeu participar, i si guanyeu, podeu regalar-li el llibre al vostre cunyat madridista que enguany tant us ha fet la punyeta.

Animeu-vos, i participeu, que el concurs s'acaba diumenge. Sort per a tots/es!

Etiquetes de comentaris:

diumenge, 22 de juliol del 2007

Del forofisme il·lustrat

Desconozco a qué viene tanta duda sobre la idoneidad de la plantilla con la que ayer arrancó Schuster en Valdebebas. Si el plan se completa con el tridente que falta (Robben, Drenthe y Reyes) afirmo con absoluta objetividad que el Madrid contará con el elenco más completo y equilibrado de todo el fútbol español. Miro a la portería y veo tres Copas de Europa (dos de Casillas y una de Dudek). Miro a la banda derecha y veo a la joya de la corona (Ramos) y al mejor dos brasileño desde Cafú (Cicinho). En el muro un gigante alemán que ha sido subcampeón del mundo (Metzelder), un Balón de Oro y FIFA World Player (Cannavaro) y un brasileño avalado por Víctor Fernández (Pepe). A la izquierda, el dúo más prometedor del continente (Torres y Marcelo). En la línea de creación un cuarteto de lujo (Guti, Gago, De la Red y Granero); un destructor number one (Diarra) y el resucitado Emerson por si surgiera la necesidad.
A la derecha un carrilero nato como el joven Balboa y tres reconvertidos de cine (Robinho, Higuaín y Reyes). Y a la izquierda, esa dupla holandesa por la que Calderón y Mijatovic echarán el resto con absoluta seguridad (Robben y Drenthe). Con todo eso, fíjense en el arsenal de ataque. El año pasado había pánico si Van Nistelrooy sufría un resfriado. Pues ahora, el casi Bota de Oro se verá respaldado por la indiscutible capacidad goleadora de Raúl, Soldado y Saviola. ¿Qué quieren que les diga? A mí me parece una plantilla para presumir por la pasarela Cibeles que a buen seguro visitará el Real Madrid dos o tres veces durante la próxima temporada...
Tomás Roncero, diari AS, 22/07/07

A mi, aquest home em deixa sense paraules.
No sé per on començar!
Em quedaré amb dues pinzellades:

1 – “afirmo con absoluta objetividad (...)”
L’altra dia, en Guasch parlant de “memòria històrica”.
Avui, en Roncero, d'“absoluta objetividad”.
No fotem! Ni tenen memòria, ni han estat mai objectius!

2 – “(...) Cibeles que a buen seguro visitará el Real Madrid dos o tres veces durante la próxima temporada...”
Ja tenim aquí la segona aposta de la temporada; que, com la primera, seguirem atentament des d’aquest blog.

Us recordo la primera aposta:
Ver a Javier de blanco y triunfando en el Bernabéu, cagometró brutalmente a Laporta... ¡a mes y medio del inicio de la Liga! Lo nunca visto. Eso, ni Gaspart. Y Saviola triunfará: nos jugamos una paella con la Junta del Barça a que mete más goles que Henry. La paella será de Conejo, naturalmente.
Tomás Guasch, El Orsay, diari AS, 16/07/07

Insisteixo,
Roncero & Guasch,
Tomás & Tomás.
Si uno es bobo, el otro más!


Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , , , ,

dissabte, 21 de juliol del 2007

Car o barat?

Aquests dies d’estiu, molts periodistes esportius analitzen el preu que paguen les directives pels fitxatges que realitzen.
No és gens estrany llegir o escoltar com, des de diferents medis, afirmen categòricament que tal jugador ha resultat molt barat o que aquella directiva ha fitxat car i malament.
Molt arriscat.

La meva opinió és que els jugadors, i els entrenadors, no són ni cars ni barats.
Més aviat, acaben sent cars o acaben sent barats.
M’explicaré.

La contractació d’Henry
Des de Madrid, l’han criticada durament; afirmen que, per a un jugador que l’any passat va estar molts partits lesionat i que és proper als 30, 24 milions d’euros són masses.
Potser sí, o potser no.
En repassar l’hemeroteca, fitxatges anteriors que hagin costat exactament la mateixa quantitat són: Jonathan Woodgate i Water Samuel (“el Muro”)!
Caldrà esperar a veure el rendiment d’Henry a les properes 2-3 temporades. Si fa com Ruud van Nistelrooy i, a la seva primera temporada a la lliga espanyola, guanya el títol de lliga i es converteix en màxim golejador, segur que a tots ens semblaran uns diners molt ben invertits.
Per cert, van Nistelrooy també va arribar al Madrid amb 30 anyets...

La contractació de Pepe
Faré un esforç d’imparcialitat.
S’ha criticat Mijatovic per haver-se gastat 30 milions d’euros en un defensa. Mirat fredament, i comparant la xifra amb el que han costat recentment altres centrals, semblen molts diners, masses.
Tanmateix, el temps posarà Pepe en el seu lloc i donarà o traurà raons.
Si Pepe es converteix en l’amo de la defensa blanca i és el central titular dels propers 10 anys (figura que estan buscant des de la retirada de Fernando Hierro), els 30 milions també estaran ben invertits.


Fèlix

Etiquetes de comentaris: , ,

dijous, 19 de juliol del 2007

Iván Helguera

Pensava que “els Tomasos” del diari AS coincidien en tot.
I no és així.
Potser només coincideixen en la barçafòbia creixent que demostren dia a dia.
El fet és que, en poques hores de diferència, van discrepar, i molt, sobre la sortida d’Iván Helguera del R. Madrid.
Mentre un, en Roncero, defensa el gest senyorial de deixar-lo anar gratis al València.
L’altre, en Guasch, rememora velles ofenses entre madridistes i valencianistes, fent ús d’una capacitat que pensàvem que no tenia: la memòria històrica!

(...) Por eso, el Madrid va a saber estar a la altura de este inconformista que fue clave en la conquista de la Octava y la Novena. El Valencia le quiere y el club le dará luz verde para dejarle ir gratis a cambio de que en Mestalla se hagan cargo de su ficha. Otro gesto señorial de Calderón y Mijatovic con el central. Al acabar la Liga le dieron un millón de euros más a pesar de haberle faltado trece minutos para cumplir la cláusula que los concedía. Un acto de justicia. Iván, gracias por todo, campeón.
Tomás Roncero, diari AS, 15/07/07

Madrid y Valencia discuten sobre la marcha de Helguera a Mestalla. El Valencia lo quiere sin que le cueste más dinero que la ficha del jugador (ciertamente generosa), y el Madrid cavila si procede reforzar gratis a un rival directo en Liga, Copa y, si supera la previa, que la superará, también en Champions. Schuster no cree en Iván aunque la tradición dice que siempre acaba jugando. No es Helguera jugador que se conforme con el banquillo y tras la llegada de Metzelder y Pepe, y la no salida de Cannavaro, la verdad es que lo tendría chungo en el Madrid. Por ahí, todo claro.
Más sorprendente es lo del Valencia: si el Madrid pretende a uno de sus futbolistas, tira del viejo agravio que dice sufrió cuando Pedja Mijatovic se marchó al Bernabéu, y se remite a la cláusula del Villa o Silva de turno. Pero si él se acerca al Madrid, espera rebajas. Si no hubieran echado a Ayala tendrían un problema menos. Por cierto: por Ayala preguntó un día el Madrid y le dijeron que 2.000 kilos. Memoria histórica.
Tomás Guasch, diari AS, 18/07/07


En fi, Roncero & Guasch,
Tomás & Tomás,
Si uno es tonto, el otro más!


Fèlix

Una portada més


Iniesta al Madrid. Sí, ho han escoltat bé. El jugador manxec, maltractat pels blaugrana, interessa als merengues, qui sumaran a Figo i Saviola una nova peça furtada a l’engranatge blaugrana (qui parlava de madriditis?).

No sé si la notícia serà certa, com la que anunciava el fitxatge de Saviola, o serà un nou bluf als que ens té acostumats Marca (veieu l'article de l’amic Dfons). Té tota la pinta d’això últim. El que sí que és evident és que, veient la portada del diari i entenent el seu rerefons, crec que ningú pot afirmar seriosament, a aquestes alçades, que els mitjans madrilenys són més imparcials que els de Barcelona perquè una vegada a l’any (o ni això) dediquen una portada “no ofensiva” cap al Barça. Més parcials, i més madridistes no poden ser.

A aquesta informació li dono la mateixa que al titular d'AS: El Madrid ata a Robben.

I quan llegeixes la notícia completa, t’adones que han arribat a un acord amb el jugador, però que hi ha una diferència de quatre milions d’euros amb el Chelsea. Si això és “atar”...

Etiquetes de comentaris: , , , ,

dimecres, 18 de juliol del 2007

El Sr. Guasch i la memòria històrica

Com diu un bon amic meu, la realitat i les persones no em deixen de sorprendre. Quan amb en Fèlix varem recopilar infinitat de comentaris dels nostres benvolguts Profetes blancs, per la creació de “Tips de merengue”, creia que ho havíem llegit tot, però és el que tenen els nostres amics, no ens deixen de sorprendre, i si no llegiu el que escriu el nostre amic Guasch en el seu article d’opinió d’avui:

Más sorprendente es lo del Valencia: si el Madrid pretende a uno de sus futbolistas, tira del viejo agravio que dice sufrió cuando Pedja Mijatovic se marchó al Bernabéu, y se remite a la cláusula del Villa o Silva de turno. Pero si él se acerca al Madrid, espera rebajas. Si no hubieran echado a Ayala tendrían un problema menos. Por cierto: por Ayala preguntó un día el Madrid y le dijeron que 2.000 kilos. Memoria histórica.

Memòria històrica !!!!

Es com si qualsevol dels darrers dictadors mundials, parlés de llibertat d’expressió, i és que com molt bé diu la dita popular:

Digue’m de que presumeixes i et diré què et falta, i si no rellegiu en boca d’en Tomàs:

Entre los brasileños los hay como Ronaldo, Roberto Carlos o Rivaldo, y como Ronaldinho. Brasileños con carnet de primera y brasileños con carnet de moto. Ronaldinho es de los últimos

Ronaldinho es un magnífico futbolista, insisto, pero no ha desequilibrado nada.”

Hasta ayer no había más dios que Ronaldinho y, a lo sumo, Eto’o era su profeta. Pero apareció Robinho y todo se precipita en el Camp Nou.”

Òscar.

Els tics de Fabián Ortiz

Hi ha un refrany espanyol que parla de:

"Ver la paja en el ojo ajeno y no la viga en el propio."

En això és especialista en Fabián Ortiz. Ara, ha detectat "perillosos tics" al president blaugrana Joan Laporta:

Hay frases que definen ciertas actitudes, que pintan mejor que cualquier retrato a la persona que las pronuncia, y ayer Joan Laporta deslizó varias, entre las que destaca una con brillo particular: "Ver en un mismo equipo a cuatro jugadores como Ronaldinho, Etoo, Messi y Henry es muy ilusionante". (...)
Peor sería, sin embargo, que quisiera jugar a entrenador y le esté mandando, de manera cifrada, un recado a Frank Rijkaard. Porque así empezó el declive del Real Madrid galáctico, cuando Florentino Pérez (una figura admirada por Laporta) se dejó llevar por la inercia triunfalista y pronunció lindezas como que David Beckham debía jugar siempre. Hace tiempo que Laporta muestra tics peligrosos, a veces de sus predecesores Núñez y Gaspart, ahora más próximos a las ensoñaciones megalómanas del ex presidente madridista. Pedir mano dura y postrarse a pies de los cracks no parecen ingredientes que liguen bien en esta salsa.

Fabián Ortiz, diari AS, 18/07/07

Doncs, posats a buscat tics, el Sr. Ortiz s'ho hauria de fer mirar, perquè nosaltres, tirant d'hemeroteca, li hem trobat un de preocupant: el "tic antibarcelonista":

Frank Rijkaard es una bellísima persona, pero eso no lo capacita para entrenar al Barcelona. Hay por ahí muchísimas buenas gentes que, sin embargo, no se sientan en el banquillo de uno de los grandes equipos de la Liga española; algunos, porque no reciben la oferta, pero la mayoría porque no cometerían la osadía de aceptarla. Rijkaard llegó el pasado verano con el escaso currículum de haber dirigido dos años a la selección de Holanda y haber descendido al Sparta Rotterdam en la Liga. Ese escaso historial le valió la confianza de Laporta, Rosell y Txiki, los tres máximos responsables de la política deportiva del Barça. […]
No es difícil conseguir la licencia de conducir, pero una cosa es sentarse al volante de un seiscientos y otra muy distinta que te den el control de un Ferrari (aunque resulta complicado comparar a este Barça con un bólido de primerísima línea).
[Fabián Ortiz, diari AS, 8/12/03]

La llegada de Belletti, Giuly y el anuncio de que Deco se vestirá de blaugrana dejan el mediocampo del Barça en estado de explosión demográfica. En esa zona vivían hasta ahora, y seguirán haciéndolo si no media una impensable diáspora de última hora, hombres como Xavi, Motta, Gerard y Ronaldinho, sin contar con los falsos delanteros tipo Luis García, Overmars y tal, que se dejan caer atrás cuando les aprietan los zapatos. Sin Kluivert, con quien no cuenta Rijkaard, y con Saviola en su permanente estado de desgracia, será Larsson el único hombre en punta de los nacidos para eso. El resto será un ejército de centrocampistas animosos, si bien nadie duda de la capacidad de un Ronaldinho o un Deco para pisar el área rival. Para ello tendrán que huir del atasco.
[Fabián Ortiz, diari AS, 28/06/04]

Larsson no es ningún chaval. Llega pronto a cumplir 33 años, una edad que a menudo marca el punto final para la carrera de un delantero de área. Y si bien es cierto que ha habido casos en la historia en los que la longevidad no estuvo reñida con la efectividad (viva la memoria de sir Stanley Matthews, que se retiró a los 50), el fútbol no regala ni un gramo de oxígeno a quienes sienten el peso del DNI. Larsson marcaba goles a porrillo, sí, pero en Escocia, y enrolado en uno de los dos únicos equipos medio serios de una Liga de... 12. El asunto no es para tomárselo a la chacota, sobre todo cuando en esta Eurocopa se ha visto claramente en qué condiciones físicas llegaban los cracks más castigados por el calendario (Raúl, Zidane, Totti y así). Jugar unos 40 partidos al año no es lo mismo que comerse 60, y menos cuando uno tiene cierta edad. La edad de Larsson, por ejemplo.
[Fabián Ortiz, diari AS, 9/01/05]

Como si en décadas no hubiera visto a ningún gran futbolista (y por el Camp Nou han pasado, entre muchos otros, tipos como Maradona, Schuster, Laudrup, Romário, Ronaldo y Rivaldo), el barcelonismo se ha volcado a una actividad entre onanista y tontorrona que consiste en adorar cualquier cosa que haga Ronaldinho Gaúcho. […]
Pero resulta que sale Ronaldinho en una entrevista publicada ayer en El Mundo Deportivo y dice: «Maradona, Gullit, Van Basten, Rijkaard, Romário, Ronaldo, Rivaldo... Ellos sí que pueden ser considerados cracks. Yo aún no lo soy». Más allá de su encomiable empeño por parecer modesto (y del peloteo a Rijkaard, su entrenador actual, incluyéndolo en una lista de grandes entre grandes), Ronaldinho dio por tierra así con la teoría de Laporta, de los palmeros, de los media y de cuantos se sumen a la murga. Para ser un crack hay que echarse un equipo a la espalda, ganar partidos por tu cuenta, sumar algún título incluso jugando en clubes que no son candidatos serios. Y para eso, a Ronaldinho le falta mucho.
[Fabián Ortiz, diari AS, 18/09/03]

[…] el Barça tomó otro camino, esta vez con destino al fracaso. No cabe calificar de otra manera esta primera caída en picado de la era Laporta. Aunque la mayoría de los palmeros que se apresuran a jalear cualquier cosa que haga el presidente pondrán paños calientes donde le hace pupa, el batacazo significa haber perdido el único título que le quedaba por ganar. Porque quien crea que este Barça puede pelearle la Liga al Real Madrid y al Valencia (aunque los culés parecen
ver sólo al archienemigo histórico, ninguneando a los de Rafa Benítez) va muy equivocado o cree que Heidi es la ministra de Exteriores. Este Barça está en paños menores. Sin Saviola ni
Kluivert queda a expensas de lo que invente Ronaldinho, y no todo el año es carnaval. Comparada con lo que sus rivales presentan en ataque, la oferta de Rijkaard resulta graciosa.
Ahora asistimos a la ceremonia del no pasa nada. Pero sí que pasa: el Barça se quedará seco. Y eso es un fracaso. A ver cómo lo maquillan los puntocom.
[Fabián Ortiz, Don Balón, 29/03/04]

Si Frank Rijkaard empieza la temporada 2004-05 con la misma empanada mental que fue el sello personal en su campaña de debut, el Barcelona se parecerá a los protagonistas de aquella simpática película de Luigi Comencini, basada en una obra de Julio Cortázar, titulada
Lingorgo - Una storia impossibile (traducida como El gran atasco). La trama del filme aprovechaba un inacabable embotellamiento de tránsito para narrar las peripecias de los diferentes arquetipos que componían la sociedad de la época.
[Fabián Ortiz, diari AS, 28/06/04]


Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , ,

dilluns, 16 de juliol del 2007

S’admeten apostes!

Ahir en Tomás Guasch es va jugar una paella de conill.

Ver a Javier de blanco y triunfando en el Bernabéu, cagometró brutalmente a Laporta... ¡a mes y medio del inicio de la Liga! Lo nunca visto. Eso, ni Gaspart. Y Saviola triunfará: nos jugamos una paella con la Junta del Barça a que mete más goles que Henry. La paella será de Conejo, naturalmente.
El Orsay, diari AS, 16/07/07

Una aposta arriscada.
Des d’aquest blog, seguirem amb atenció com es desenvolupa al llarg de la temporada la juguesca d’en Guasch (aquesta i d’altres que segur faran ell i els seus amics Roncero, Gatti...).
De moment,

Saviola – 0 Henry – 0




Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , , , , ,

diumenge, 15 de juliol del 2007

El Pepe, Laporta i “Noticias Cuatro”

Fa uns dies, mirant les notícies d’esport a Cuatro, vaig quedar bocabadat.
Donaren com a principal succés esportiu del dia el recent fitxatge del central brasiler, Pepe, pel R. Madrid.
Després d’un ampli resum de les excel·lències del jugador, comentaren les reaccions del rival i van emetre els comentaris de Laporta, on es queixava que aquesta contractació “inflava” el mercat del futbol, en considerar que 30 milions eren massa per a un “defensa”.
Tot seguit, el periodista de Cuatro (no recordo el seu nom, ni ganes), deixà anar:

Alguien debería recordar a Laporta que el FC Barcelona lleva gastados, en fichajes, 64 millones de euros.
Y esto da para dos “Pepes”.
Cambiando de tema...

Indignant.
Per molts motius.
Perquè no es té en compte que el Barça, amb 64 milions, ha fitxat 4 jugadors!
Perquè no es té en compte que el president blaugrana es queixà del fet de comprar un “defensa” a preu de “davanter”.
Perquè no es tenen en compte els noms. El Barça ha fitxat Henry (internacional francès), Milito (internacional argentí), Touré Yaya (internacional de Costa d’Ivori) i Abidal (internacional francès).
I perquè posats a comparar, cal fer-ho en igualtat de condicions: PepeMilito (ambdós centrals).

Un noticiari més a la llista: Antena 3, TVE, Telecinco, LaSexta, Cuatro...
En fi, esperem que sigui el futbol qui dicti sentència.
Mentre, haurem de confiar amb TV3...

Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , ,

Wenger?

Para poder entrenarlo en el Barcelona en 2008
WENGER QUIERE QUE CESC VENGA... ¡AL BARÇA!
Marca. El diario Marca en su edición de este jueves asegura que Arsene Wenger, entrenador del Arsenal, pretende retener a Cesc Fábregas en el equipo londinense una temporada más... para llevárselo al Barcelona cuando él sea su nuevo entrenador en 2008. Para mantener a Cesc en Londres el técnico galo piensa ofrecer al catalán la capitanía de los 'gunners'.
A pesar de esta maniobra de su actual entrenador en el Arsenal el jugador catalán piensa escuchar la oferta del Real Madrid. No hay que olvidar que Bernd Schuster considera clave su contratación.

Diuen que Frank Rijkaard deixarà el FC Barcelona el 2008.
També diuen que el seu substitut serà Arsene Wenger.
I, fins i tot, el diari Marca s’atreveix a assegurar que l’actual entrenador de l’Arsenal portarà Cesc sota l’ala.
Moltes conjectures, a un any vista.

Tanmateix, una notícia que dóna per a molt:
Què us sembla el recanvi de Wenger?
S’adequarà a l’estil de joc del Barça?
I el retorn de Cesc?
Es poden mantenir a la mateixa plantilla a CescXaviIniesta?
Seria el moment de vendre Xavi a algun dels pretendents italians que sempre té?

Fèlix

divendres, 13 de juliol del 2007

Un madrid molt blaugrana

No sé què pensareu de l'equip que està enllestint el Madrid per a la temporada vinent i de les notícies que apareixen diàriament a la premsa, però crec que hi ha un factor comú en tot plegat que voldria destacar: Bernd Schuster, tot i haver passat per tres dels grans equips de la lliga com a jugador, té un passat blaugrana evident i notori (encara és soci del Barça); de Saviola no hi ha que descobrir res, va ser el gran fitxatge de Gaspart però mai va arribar a triomfar en els equips en els que va estar; Cesc, format a la pedrera del Barça, pareix que no vindrà enguany al Madrid (ja veurem l'any vinent on acaba); avui afirma AS que el tapat és Quaresma, l'extrem portuguès que va jugar també al Barça; i Marca ens presenta a Riquelme com un dels futuribles merengues.
Quin és el factor comú de tots aquests jugadors? Que en major o menor mida, tots han passat pel Barça, i en alguns casos, el Barça se n'ha desfet d'ells. Tal vegada aquesta argumentació és molt discutible, però què voleu? No sóc periodista, i si altres publiquen diàriament articles amb argumentacions més pobres encara, ningú pot retraure'm res.

Tras el derbi vendrá la Décima, by Tomás Roncero.

Cuarto Milenio incluirá el excitante asunto en su próximo programa. El Madrid ya conoce el envidiable destino que le espera. En 2008 ganará la Décima. Sí o sí. Será en Moscú, tierra de zares y conquistadores. Como este Madrid que ya coquetea con esa bola de cristal que manejan Calderón, Mijatovic y Schuster con una lista de cartas marcadas que llevan los nombres de Metzelder, Pepe, Saviola, Dudek, Robben, Drenthe ¡Y Quaresma! Pero mi vaticinio por la Copa de Europa número 10 (¡8 más que el Barça!) es más simplista y está alejado de lo futbolístico.

Miren. En 1996, el Madrid ganó la Liga con Capello. Como ahora. Y se fue. Como ahora. Y ficharon a un alemán (Heynckes). Como ahora. Y la primera jornada de la siguiente Liga fue un Madrid-Atleti en el Bernabéu. Como ahora. Por eso, no le den más vueltas. Después de aquello vino la gloriosa Séptima y tras el derbi del 26 de agosto vendrá la Décima. Está escrito. La argumentación es pobre. Pero inexorable. Yo sí creo en estas cosas. Nostradamus ya vaticinó la vuelta de un Imperio para estas fechas. Sin saberlo, el profeta hablaba del Madrid. Que siempre vuelve.

Doncs sí que és pobre, sí.

Etiquetes de comentaris: , , , ,

dijous, 12 de juliol del 2007

RONCEROOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRR!

Képler Laverán Lima Ferreira, conocido futbolísticamente como Pepe, ya es nuevo jugador del Real Madrid por las próximas cinco temporadas. El central del Oporto, de 24 años, le ha costado al club blanco 30 millones de euros (26 para el Oporto y cuatro para el Marítimo portugués, equipo en el que comenzó a jugar al fútbol y que se embolsará una cantidad en concepto de plusvalía). Es el precio más alto que el Madrid ha pagado nunca por un defensa. El brasileño cobrará tres millones de euros brutos por temporada. Esta contratación descarta la llegada de Chivu. El Madrid ya le ha comunicado al Roma que renuncia al rumano. (...)
Carmen Colino, diari AS, 11/07/07

L’estiu, en el món del futbol, és època de fer volar coloms.
Fitxatges anunciats abans d’hora, ambicions màximes, promeses de títols...
Tot val per a omplir diaris en període d’escassetat de notícies futbolístiques.
I, en aquesta perillosa dinàmica, és molt fàcil equivocar-se.
Tots. A Madrid, a Barcelona... i, fins i tot, a Reus.

Tanmateix, hi ha diferents maneres d’errar.
En Tomás Roncero, per exemple, té un estil molt propi.
Vosaltres mateixos:

El rumano (Chivu) será el décimo fichaje de la era Mijatovic. Va siendo hora de reconocerle al montenegrino que ha sabido dar a este club mucho más que el gol legal de la Séptima. Chivu es el primer central desde Hierro que la juega con criterio desde atrás. Y Metzelder (gratis total) es un seguro por alto y saliendo al cruce. En Barcelona ya no ríen tanto. Han fichado caro y mal por las prisas para tapar su año en blanco. Pedja sabe más que Lepe. Dejémosle trabajar y verán como el madridismo se saca un bono para ir a Cibeles.
Tomás Roncero, diari AS, fa tres dies!


Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , , , ,

dimecres, 11 de juliol del 2007

Ronaldinho

Segons informa Eurosport:

Locura rossonera por Ronaldinho
Berlusconi se está pensándo poner 125 millones de euros y fichar al brasileño, en la mayor operación de la historia del fútbol. Ronaldinho cobraría más de 8 millones netos por temporada, y su contrato sería de cinco temporadas. Es una locura, pero hablamos de Silvio Berlusconi y su Milan...

El Milan está dispuesto a todo por tener a la joya de la corona. Si Berlusconi decide finalmente pagar los 125 millones de euros, el Barça no podrá hacer nada para retener al futbolista, aunque con ese dinero se puede reconstruir el equipo sin problemas. (...)
Ronaldinho ya habría firmado un precontrato por el que recibiría 8,5 millones netos por cada una de las cinco temporadas de contrato, y además, retendría el 100% de sus derechos de imagen, cuyo precio, si el Milan paga 125 millones, se disparará en el mercado. (...)

Ahir deiem que fitxar un defensa per 30 milions d'euros semblava una bogeria.
Què en penseu de pagar-ne 125?
Jo encara ho estic digerint...

Fèlix



dimarts, 10 de juliol del 2007

El Pepe i el "Conejo"

Segons explica l'agència EFE:

El Real Madrid pagó 30 millones de euros por el traspaso del defensa central del Oporto "Pepe", según revela la entidad portuguesa en un comunicado oficial.

Aquest preu sembla ser que ha estat confirmat per diversos medis estatals.
Sense entrar en valoracions sobre la qualitat del jugador brasiler, pagar 30 milions d'euros per un defensa sembla una autèntica bogeria!
Suposem que amb aquesta idea estaran d'acord els profetes mediàtics de Madrid, que van criticar la contractació d'Abidal, en trobar-la massa cara (15 milions).

D'altra banda, Bernd Schuster ha confirmat en el programa radiofònic 'El Mirador de Punto Radio' el fitxatge de Javier Saviola per al club blanc. Schuster ha definit l'exjugador del FC Barcelona com:

(...) joven, tiene gol y puede dar mucho.
La afición y la prensa reaccionaron muy bien cuando salió la noticia.

No vull posar en dubte la qualitat de Saviola.
Un jugador que ha estat internacional absolut per una selecció com l'argentina, ha de ser, sens dubte, un bon jugador.
El fitxatge més car de la història del Barça (44 milions d'euros!) és un bon jugador.
Tanmateix, ha tingut oportunitats, i moltes, per creuar la frontera que separa els bons jugadors dels cracks mundials. I, de moment, no les ha aprofitat.
Ni a can Barça, ni a Sevilla, ni a Mònaco.
El nou fitxatge del Madrid és un decart blaugrana. Així de clar.
Li desitjo sort (a ell, que no al seu nou equip!).

Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , , ,

Entrenadors

El Madrid ja té entrenador. Era un secret conegut per tothom. Qui no sospitava que Bernd Schuster acabaria entrenant als merengues? El 4-0 al Barça en la Copa del Rei fou la sentència definitiva per a Capello que, tot i guanyar la lliga i tenir tres anys més de contracte, no ha fet mèrits suficients per a dirigir el projecte de Calderon.

Ara que ja tenen clar al director de l’orquestra, falta contractar als músics. Veurem si Kakà, Robben, Drenthe, Saviola o Cesc se sumen al projecte o són més fum del que ha venut la premsa madridista al llarg de la temporada. Per si de cas, Roncero li dona la benvinguda, en un dels seus típics articles. No m’estranyaria que, a l’igual que va passar amb Capello i Farsello, passats sis mesos li canviï el nom de Bernardo Schuster per Petardo Schuster. Temps al temps.

Bernardo, empieza el espectáculo.

Schuster inició su segunda etapa en el Madrid con el pie derecho. Mensajes estratégicos ("Raúl me tendrá que echar un cable") y humildes ("Agradezco al Madrid que confíe en un técnico joven"). Bernardo sabe lo que quiere y llevaba cuatro meses madurando su proyecto a sólo unos kilómetros del Bernabéu, lo que no le impidió colocar al Getafe en Europa y estar a punto de darle una Copa del Rey. Pocos se extrañarán de su éxito en esta fascinante etapa que arrancó ayer entre muchas luces y pocas sombras. Sobre todo a Portugal, el nuevo secretario técnico. Hace un mes nos dijo en el Donostiarra: "¿Schuster? Los entrenadores que han hecho ganar más títulos al Madrid han jugado en este club". Vamos, que el alemán sigue la estela de Miguel Muñoz, Molowny, Valdano, Del Bosque

Aparte de tener un gusto futbolístico más próximo al paladar del Bernabéu, a Schuster le avalan sus impagables reflexiones en un Larguero de junio en el que sólo le faltó cantar el himno de las mocitas madrileñas. Esta frase me hizo schusterista para los restos: "Estuve ocho años en el Barça, pero en sólo dos en el Madrid aprendí valores que no me inculcaron en el Camp Nou". ¡Viva Alemania!

I parlant d’entrenadors, no vull oblidar-me de la contractació de Laudrup per part del Getafe. Tinc una debilitat especial pel danès, per a mi, un dels millors jugadors que ha passat per can Barça, i un dels millors jugadors de la història. Vull comprovar si Michael es desenvolupa tan bé a la banqueta com ho va fer al terreny de joc, i si és capaç de transmetre als seus jugadors l’elegància i la classe que atresorava. Qui sap, tal vegada pugui ser algun dia el recanvi de Rijkaard.

Etiquetes de comentaris: , ,

dilluns, 9 de juliol del 2007

16 mesos… i un farsant!

16 mesos sembla poc temps per a passar del blanc al negre.
En 16 mesos sembla impossible que un periodista objectiu pugui canviar de forma radical les seves creences.
Però per desgràcia, al món de l’esport, no tots els periodistes són coherents.
N’hi ha de subjectius, completament parcials, partidaris i incoherents.
Com sinó es pot explicar aquest canvi d’opinió?

ROBINHO VIO DE CERCA A HENRY
Lo mejor para el Madrid anoche fue el resultado. Porque por juego y ocasiones el Arsenal debió dejar totalmente liquidada la eliminatoria. Un 0-3 no hubiera extrañado a nadie. Desde el lado del Real Madrid, en una euronoche aciaga como pocas, el único galáctico fue Casillas. Se dice que los grandes jugadores aparecen en los grandes partidos. Y el de ayer lo fue. Casillas, Henry y Fábregas sobresalieron por encima de todos los demás futbolistas. Henry es una auténtica maravilla. (...)
Tomás Guasch, diari AS, 22/02/2006

TAMUDO, HENRY, SAVIOLA...
(...) Ojo al dato: el refuerzo estrella del Barça para la próxima temporada en ataque es un señor de 30 años que jugó la pasada temporada 17 partidos por culpa de las lesiones y de quien los médicos azulgrana dicen que está muscularmente mal, con mucho por recuperar. (...)
Tomás Guasch, diari AS, 30/06/2007

Quan, juntament amb l’Òscar, ens decidírem a escriure el llibre Tips de merengue no buscàvem ni diners, ni sortir als medis, ni autocomplaences.
No us negarem que és d’una gran satisfacció personal, el veure un llibre propi publicat, per això, mai ens cansarem d’agrair a l’editorial Bromera la confiança en la idea i l’oportunitat que ens va brindar.
Tanmateix, el principal objectiu que buscàvem era desemmascarar farsants del periodisme, com Tomás Guasch.
Individus que falsegen la informació, que porten un filtre blanc-merengue a les ulleres.
Personatges capaços de convertir un "jugador meravellós" en un "avi lesionat", únicament per haver comès el "delicte" de deixar els "gunners" per a convertir-se en blaugrana.

Des d’aquest blog, seguirem denunciant aquests bufons del periodisme!

Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , , , , , ,

dissabte, 7 de juliol del 2007

Adéu a “The Fab Four”?

Ahir vaig tornar de vacances. Vaig estar a Menorca. Em va encantar; la seva gent, la gastronomia (les calderetes, les ensaïmades, el 57, la pomada...), les platges i cales (Cavalleria, Cala en Brut, Son Saura, Cala en Porter...), i, sobretot, la tranquil·litat que es respira en tot moment.
Una illa meravellosa.

Vaig tenir temps de seguir l’actualitat blaugrana, a través dels medis catalans: el debat Milito-Chivu, les primeres declaracions dels nous (Touré, Henry, Abidal), la forma impresentable d’acomiadar Guillermo Amor i, per damunt de tot, la discussió del com encaixar en un 11 titular Eto’o-Ronaldinho-Messi-Henry, els quatre fabulosos (“The Fab Four”).

En tornar, no m’he pogut estar d’esbrinar com respira la premsa madridista.
I, gran sorpresa, “The Fab Four” té les hores comptades...
Tanta polèmica, tanta controvèrsia, i a Madrid ja saben que Laporta vendrà Ronaldinho o Eto’o!
Quina decepció! O no?


El Barcelona y sus acólitos presumen de tener la mejor delantera del mundo, los Beatles del balón, Los Fabulosos Cuatro (The Fab Four) que han de devolver al equipo a su trono perdido. A falta de saber lo que pagarán por el deseado central, lo fichado hasta ahora sobrepasa los 50 millones de euros que se había marcado Ferran Soriano como tope. Y eso sin contar con los costes de tanta ficha estelar durante unos cuantos años. Si la gestión del club, como señaló ayer el respetado economista Joan Trayter, se merece un cero patatero y la deuda es mayor de la real, la pregunta es: ¿cómo piensan Laporta y sus puntocom pagar todo lo que se están gastando para tapar el fracaso de la pasada temporada?
No se equivoquen, ellos mismos conocen la respuesta: sacarse de encima a uno de la banda. Como Henry acaba de llegar y Messi es el de mayor recorrido, la cosa está entre Ronaldinho y Etoo, esos que se abrazan ante los fotógrafos pero que ni se toman una cañita juntos. Laporta y los suyos están pagando su soberbia mientras ponen velas a Inglaterra e Italia para que llegue una oferta, rezando: ¡Compradnos a uno, please!
Miguel Ángel Santos, diari AS, 6/07/07


El Barça se retiró de la lucha por Chivu, pues no se ve capaz de pagarle el dinero que pide, cinco millones de euros limpios a la buchaca. En materia de dineros, el Barça lo que espera es una oferta por Etoo o Ronaldinho para rehacerse después de pagarle al Arsenal 24 kilos por Henry. Que a Laporta le salen las cuentas de su Masserati, pero las del club son otro cantar. Esa oferta le ahorraría además el follón que tarde o temprano se montará entre los morenos, Henry y Messi, el más débil de ego todavía, pero casualmente el mejor de los cuatro.
Tomás Guasch, diari AS, 5/07/07


Fèlix

Etiquetes de comentaris: , , , , , , , , ,

dimecres, 4 de juliol del 2007

Fitxatges

Després d’uns quants dies sense poder estar davant de l’ordinador, per fi torno avui a escriure a aquest blog de Tips de merengue que entre tots hem anat alimentant durant aquesta temporada. Avui parlaré del Madrid i de la seva política de fitxatges, arran d’un il·lustratiu –com ens té acostumats– article de Tomás Roncero:

El rumano será el décimo fichaje de la era Mijatovic. Va siendo hora de reconocerle al montenegrino que ha sabido dar a este club mucho más que el gol legal de la Séptima. Chivu es el primer central desde Hierro que la juega con criterio desde atrás. Y Metzelder (gratis total) es un seguro por alto y saliendo al cruce. En Barcelona ya no ríen tanto. Han fichado caro y mal por las prisas para tapar su año en blanco. Pedja sabe más que Lepe. Dejémosle trabajar y verán como el madridismo se saca un bono para ir a Cibeles

Val a dir, en primer lloc, que Roncero es repeteix més que un escopeta de fira: aquestes mateixes paraules les va dir en el seu dia d’El Muro Samuel, que com tots recordareu va marcar un abans i un després en la història del futbol mundial, i de Woodgate, l’impecable defensa anglès que en poc temps es convertiria en el millor defensa del món, i que tots sabem com va acabar. O de Pavon, un il·lustre jugador de la pedrera merengue, conegut per donar nom a una filosofia (Zidanes i Pavones) més que pel joc desplegat en els camps de futbol. Ara li toca a Chivu i Metzelder, i sospitem que l’any vinent li tocarà a un parell més de defenses.

Roncero diu que “en Barcelona ya no ríen tanto” i que hem fitxat car i mal per les presses. Home, jo no seria tan agosarat. Els fitxatges han sigut ràpids, sí, però crec que més perquè la feina ja estava avançada. Afirmar que Abidal, Touré i Henry han sigut cars, depèn amb qui es compari, perquè si Chivu costa 18 milions de traspàs més 5 milions nets per temporada, molt barat tampoc els ha sortit la jugada.

I ja veurem qui corre al final i qui paga què. El Barça ja té quasi enllestida la llista d’altes (falta completar la de les baixes), i a hores d’ara sap que la seva aposta és per al continuïtat (esperem que amb la segona i tercera temporada de Rijkaard, i no amb aquesta darrera). A dia d’avui, el Madrid encara no té entrenador, ni projecte, ni la il·lusió que se li suposa al campió de lliga. Però quan el Madrid paga milionades, tots sabem que és per jugadors que bé s'ho valen. No com els del Barça.

Etiquetes de comentaris: , ,

dilluns, 2 de juliol del 2007

Laportistes i Rosellistes

M'explicava el meu avi, que de sempre a can Barça hi ha hagut moltes divisións d'opinió, Kubalistes, Suaristes..., jo d'aquests no m'enrecordo, la darrera gran divisió que recordava era la de Nuñistes i Cruyffistes. Aquesta va derivar en una guerra oberta, una guerra en que l'únic derrotat va ser el Barça.
Amb la retirada de Nuñez, i l'entrada de Laporta amb els seus "punto.com" (obvio els anys de travessa al deserrt del gran Gaspart), va semblar, tot i que el nou president venia de l'elefant blau, que s'acabaria d'una vegada amb les divisions i guerres internes.
Suposo que erem il.lusos, una vegada més els egos dels que toquen el poder amb les mans, ha pogut més que el sentiment per uns colors. Encara ric, per no plorar, quan recordo la frase amb que s'omplien la boca tant en Laporta com en Rosell "donarem els millors anys de la nostra vida al Barça", els més vells i més savis, diuen que és el sentiment autodestructiu sempre ha estat present a Can Barça.
Jo sincerament creia amb la nova sàvia, amb fer net i obrir protes i finestres i que per una vegada, els egos els deixessim a casa i treballessim tots plegats pel Barça, suposo que era un il.lús i que no tins la saviesa dels nostres avis.
Per cert Srs. Laporta i Rosell, espero que els vostres egos estiguin feliços, perquè el FCB amb les vostres picabaralles us asseguro no ho està.

Òscar.

Etiquetes de comentaris: ,